Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1972 r.
Rawicz
60 cm3
3 KM
0.00 s
Komara mam od lata 2007.Dostalem go od dziadka.W zime zostal w nim zrobiony kapitalny remont.Na poczatku byl zwykly stary silnik z okraglym cylindrem. Siadla w nim skrzynia przy paleniu gumy;pp Po jakims czasie byl juz kwadratowy silnik 3 biegowy lecz w nim tez siadla skrzynia ale tym razem nie z mojej winy;pp po prostu felerne kartery.Az wrescie obecny silnik opis po nizej.
Aaa i jak juz jestes to zostaw komentarz jak mozesz;))
Caly przod od hondy mtx.Lakier czerwony "corsso".Cyfrowy licznik.Gaszenie silnika na przycisk ;), w przedniej lampie jest założona imitacja niebieskiego xenonu .
Silnik:3-biegowka,sportowa tuleja i tlok 60ccm, swieca NGK,
powiekszona gardziel dolotowa do cylindra.
Gaznik: wieksza dysza, rozwiercony,
Przod: Honda mtx 80
Tyl: Amortyzatory Hagon Road z 3 stopniowa regulacja twardosci, warte 700zł;)
Nowa kierownica od simsona ;)
Plusy:Dosyc mocny silnik,biale blachy, predkosc;p.
Minusy: Jednak tylko komar a pochlania paliwo jak BMW(to nie zart);pp
60 bez zadnych problemow.Dotychczasowy rekord 67 km/h na prostej ;))
Mz 150, Mz 251, Suzuki Bandit 600;)