Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1974 r.
Kopydłowo
140 cm3
56 KM
148 Nm
3.00 s
Polski sprzęt nie do zajechania
*Wstawiona membrana bezpośrednio do skrzyni korbowej żeby osiągnąć najlepszy efekt gaźnik oczywiście dostosowany pod membranę
*zamontowany wypełniacz skrzyni korbowej niwelujący jej pojemność szkodliwą tzw. podkowa
*przerobione fazy rozrządy tzn. zmienione kąty otwarcia poszczególnych kanałów przy czym dodatkowo płuki zostały poszerzone o 1mm
*wymieniona cała tuleja cylindra korpus rozwiercony do 140ccm
*komora spalania w głowicy została nadlana do kształtu prawie płaskiego uzyskany stopień sprężania to około 14 co wyklucza jazdę na normalnym paliwie ze względu na zjawisko stuku
*Zamontowany dyfuzor dostosowany do charakterystyki pracy silnika z membraną
*Korba wału ze względu na stopień sprężania i siły działające na denko tłoka musiała zostać wykonana ze specjalnego materiału i wykuta , dodatkowo łożyskowanie sworznia zmienione z tulejki brązowej na jednorzędowe łożysko
*tłok wykonany ze specjalnego stopu aluminiowo-chromo-niklowego co zapewnia większą twardość oraz odporność na wysokie temperatury (tłok nie puchnie) dodatkowo na tłoku wyfrezowano specjalne rowki smarujące
*pierścienie podobnie jak tłok ze specjalnie dostosowanego stopu
*kartery silnika musiały zostać przerobione pod kątem wytrzymałości gniazd łożysk wału zostały roztoczone i wprasowane tuleje stalowe dzięki czemu łożyska siedzą w nich ciaśniej i wytrzymają dużo więcej poza tym łożyskowanie skrzyni - stare tulejki z brązu B102 zostały wymienione na łożyska igiełkowe
*sprzęgło od WSK 175 z tym że zamiast 4 upchnąłem 5 tarcz korkowych seryjne od WSK 125 wysiadało dosłownie przy kilku ruszeniach z miejsca
*zmienione zostały przełożenia zębatka sprzęgłowa -> kosz sprzęgła
oraz zębatka zdawcza -> zębatka napędowa
*Zapłon bateryjny-elektroniczny od charta z zastosowaniem modułu GL118 oraz cewki niskooporowej z dużą szybkością reakcji , z tego względu stojan zapłonu został przerobiony bo brakowało regulacji a zamiast przerywacza zapłonu zamontowany własnej konstrukcji optyczny czujnik położenia wału całość zamontowana jest na wieloklinie ponieważ fabrycznie klin został by ścięty
Lekko* podrasowane S01
Przednie sprężyny utwardzane , tył zastosowana specjalnie dobrana mieszanka olejowa zapewniająca twardość przy małych nierównościach oraz odpowiednią miękkość gdy trafiamy na większy dół , tulejki wachacza przerobione na łożyska , zamiast kulek w główce ramy zostało umieszczone specjalne łożysko (nie ma efektu pływającego przodu)
800m na tylnej gumie niestety zabrakło miejsca i musiałem ją opuścić ;/
Policyjne polonezy mogą tylko pomarzyć o pościgu ze mną bo przeważnie kończy się na redukcji na niższy bieg i stwierdzeniu że mnie już nie ma.
Zamontować bezpośredni wtrysk wodoru do komory spalania , ale chwilowo muszę obliczyć odpowiednią dawkę żeby silnik nie uległ eksplozji i zastanowić się nad równoległym wtryskiem małej ilości wody (ten patent stosowany jest w silnikach lotniczych para wodna przy dużej temperaturze i ciśnieniu może dać więcej energii niż paliwo)
Zastanawiam się również nad montażem turbiny z tym że dylemat mam między napędzaną bezpośrednio z wału silnika (obawiam się ukręcenia czopu) oraz między napędzaną siłą wydechu spalin jeżeli mi się uda i przeżyje to wam o tym napiszę .
Jedyny - to koszt wszystkich przeróbek oraz utrzymania tego potwora , samo paliwo które stosuje kosztuje około 9zł/litr
- mam problem z oponami ponieważ normalne mają tendencję do zostawania na asfalcie
190km/h mierzone przy BMW E46 330
Wygrałem z Hondą CBR 1000RR na odcinku 402m (1/4 mili)
O tym żeby w komentarzach tego motocykla było jak najmniej głupich tekstów nie wierzysz przyjedź do mnie to Ci pokażę zresztą nawet na fotce widać że motocykl stojąc w miejscu się rozmywa to za sprawą teorii względności - czasem sam się wyprzedza w czasie . Pozdrawiam