Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1991 r.
Sypniewo, k. Ostrołęki
125 cm3
13 KM
0.00 s
Mińska kupiłem dlatego bo zaimponował mi swoją mocą, nowoczesnymi jak na tamte lata rozwiązaniami technicznymi. Ma sporo mocy szczególnie na średnich i wysokich obrotach. Przyspiesza bardzo dobrze, mz ts 125 nie ma szans.
W zasadzie to nie lubię tuningu. Nie wiem czy mogę to nazwać tuningiem, ale dużo ulepszyłem te badziewne oryginalne rozwiązanie sprzęgła. Zrobiłem sprzęgło na wzór takiego jak jest w mz 150. Musiałem przerobić zabierak, bo miał inny frez i zmiejszyc ilosc tarcz z 6 na 5. Oryginalnie w mińsku jest 4. Sprzęgło po tym zabiegu działa perfekcyjnie, docisk jest dobry. Teraz z poderwaniem przedniego koła nie będzie problemu. Tylko mam jeszcze problem z deklem który będzie zawadzał po założeniu go o kosz sprzęgła, ale z tym to już sobie poradzę, bo już wymyśliłem jak.
Oryginalny z ulepszonym sprzęgłem.
z tyłu trochę za twarde, z przodu dobre, ale muszę je zregenerować bo koło przy hamowanie trochę skręca
Jeszcze nie było.
zrobić go na cacy . Oczywiście oryginał. Niektórzy myślą że ten błotnik z przodu to przeróbka-są w błędzie ta wersja mińska to wersja enduro.
+ niezawodny
+ mocny jak na swoją klasę i wiek
+ fajny wygląd
+ dobre oświetlenie
+ mało pali na tym gaźniku (jest to drugi tym oryginalnego gaźnika montowanego w Mińsku)
- słabe sprzęgło
- mało dostępne części
na razie 100km/h
ale to chyba tylko przez to że mam ten drugi typ gaźnika, on ma mniejsze dysze od K62
Kawasaki ZX-12R