Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1981 r.
Barlinek
249 cm3
17 KM
0.00 s
NA SPRZEDAŻ!!!NA SPRZEDAŻ!!!NA SPRZEDAŻ!!!NA SPRZEDAŻ!!! NA SPRZEDAŻ!!!NA SPRZEDAŻ!!!NA SPRZEDAŻ!!!NA SPRZEDAŻ!!! NA SPRZEDAŻ!!!NA SPRZEDAŻ!!!NA SPRZEDAŻ!!!NA SPRZEDAŻ!!! NA SPRZEDAŻ!!!NA SPRZEDAŻ!!!NA SPRZEDAŻ!!!NA SPRZEDAŻ!!!
Motocykl po kompletnej renowacji, wszystkie malowania, chromy i inne pierdółki zostały odnowione. Wszystkie śruby które spinają ten motor w jedną całość zostały wymienione na nowe, silnik został wypiaskowany a jego pokrywy wypolerowane na lustro. Remontując ten motocykl miałem tylko jedno założenie którego sciśle się trzymałem - Motocykl po skończeniu miał wyglądać jakby dopiero wyjechał z fabryki - włożyłem w niego duuuużo pracy i sporo grosza ale myślę że było warto bo efekt końcowy mnie nie zawiódł. Wszystkie części są w 100% oryginalne, poza lusterkami (zamienniki moim zdaniem ładniejsze :)) oraz malowaniem. Białe pasy biegnące od zbiornika aż do plastiku za siedzieniem są moim pomysłem i mają dodać jej oldschoolowo-wyścigowego charakteru, a piękny czerwony lakier o jeszcze piękniejszej nazwie Red Tango Effect z palety DuPont'a dopełnia dzieła:D
Zbędny (motocykl miał zachować swój chcarakter klasyka), chyba że ktoś się uprze to tuningiem w pewnym stopniu może być lakier, lusterka oraz... stelaże pod kufy (o ile można to nazwać tuningiem) bo one oryginalnie nie występowały
Budzi we mnie mieszane uczucia, wyprzedzanie w trasie to sprawa dla bardzo cierpliwych, osiągi są mizerne pod każdym względem jeśli chodzi o trasę (zblokowany silnik), jednak w mieście można wyżyć. Przyspieszanie do miejskich prędkości jest znośne a silnik jest przy tym elestyczny i nie trzeba go kręcić na obroty, silnik odwdzięcza wtedy się niskim spalaniem i pięknym głosem :).
W trasie udało mi się zejść do 3 l/100km, a w cyklu mieszanym ok 3.5-4 l/100 km. w mieście niewiele więcej (oczywiście spalanie takie zostało osiągnięte bez zbędnego szarpania manetką gazu, gdyby mu odkręcić to naprawdę potrafi zeżreć jak na swoją pojemność ;P)
Wygodne, całkiem nieźle tłumi nierówności a bruku wogóle nie czuć :) moje jest niestety nieco wyeksploatowane i jeszcze tylko ono w moim motorku wymaga dopieszczenia
Przedemną :D
No cóż dalsze inwestycje, teraz typowo pod kątem mechanicznym, trzeba popracować nad zawieszeniem, oraz sprubuję odblokować silnik co da mi dodatkowych 10 km i sporo przyjemności z jazdy :)
+ wpada w oko :)
+ wygodny
+ spalanie więcej niż zadowalające
+ dźwięk silnika to dla mnie muzyka :D
- trochę ciężkawy
- mizerne osiągi
-150 km zrobione pierwszego dnia po remoncie jezdżąć w tą i spowrotem bez celu :) i co ważniejsze te 150 km kosztowało mnie naprawdę niewiele :D.
-Rozebrałem go w mak i złożyłem :) (i w dodatku jeździ :D)
-Pozatym Chciałem mieć coś wyjątkowego w swoim rodzaju i chyba mi się udało :]
Honda CBX 79' koniecznie w wersji na rynek australijski :D
One Moto to rule them all... :D
W ostateczności może być Hayabusa ;]
MOTO NA SPRZEDAŻ - WIECEJ INFO NA TELEFON 605157177