Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1980 r.
Rzeszów
250 cm3
0.00 s
Mz TS 250/1 rocznik 1980 Bezwypadkowy Mam duzo czesci zamiannych przywiezione w 1980 roku z niemiec polskie zamienniki nie powiem gdzie sie moga schowac
A co tu Tuningowac: Wszystkie nakretki, podkladki,sruby, blotniki klaksony,dekiel z prawej strony i bebny saa pokryte niklem. Male podswietlenia tablicy rejestracyjnej siedzenia. Lusterka zmienilem na niklowane z kierunkami, manetki(stare strasznie brudzily rece)Czujnik temp. oleju w silniku, dodatkowe swiatlo STOPU przy kierownicy,podnesiony wydech orginalnie za nisko byl
Co do silnika nie mam zadnych uwag przejechalem na nim 43 tys. km i jedynie byl raz rozpolowiony a to przez to ze poszla sprezynka od biegów no i przy okazji wymienilem lozyska na wale i to wszystko:D
Zawieszenie jest oryginalne nic nie bylo poprawiane ani modyfikowane
Kazga jest pamietna ale najbardziej to jak wybralem sie na Slowacje gdzie na powrocie zaczela szwankowac mi skrzynia biegów i od granicy do domciu ok 250 km musialem przemieniac biegi recznie :
W najblizszym czasie pujdą do polerowania dekle silnika oraz glowica z gaznikiem i cylinndrem no i pare elementów z aluminium
NA KZDYM ZLOCIE ORAZ POMYKANIU BUDZI ZACHWYT STARSZYCH OSÓB
Plusem : male zgrabne
raczej bezawaryjność
tanie czesci
Minus;klopotyzeswiatlem stop
ładowanie oraz instalacja 6v chociaz rozwiazalem ten problem poprzez zalozenie przetwornicy z 6v--->12V i podlaczony jest do tego czujnik temp. oleju
Posiadam oryginalna ksiazke serwisowa z fabryki oraz instrukcje obslugi katalog z roku 1980 Motor jest od poczatku członkiem rodziny i nie mam zamiaru tego zmianiac BO WIEM CO MAM
Suzuki Intruder 800 Jeszcze jak by byl czerwony
http://s8.metaldamage.onet.pl/c.php?uid=199482
Jak mozesz to skopiuj i wejdz z gory dzieki