Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1989 r.
lublin
243 cm3
21 KM
27 Nm
0.00 s
Generalny remont wszystkiego, masa włożonej pracy... I sprzedana
- białe kierunki
- plastikowy tylny błotnik
- inny przedni błotnik (nie wiem skąd, był od początku, ale bardziej mi się podoba niż oryginał :)
- literki na baku i klamki polerowane
- korek baku na kluczyk
- czarne obręcze kół
- BING 84
- przednie koło 16"
- reflektor clear
bez zmian, na dotarciu, w czasie remontu dostał nowe łożyska SKF, DDRowski wał po regeneracji, nowy tłok, szlif cylindra, inną skrzynię biegów z nowym wodzikiem 10, praktycznie nowe sprzęgło z wyciskiem, kołem zębatym i zabierakiem
(wszystkie części poza tłokiem, wodzikiem i łożyskami z silnika który od nowości zrobił niecały 1000km!)
tył nówka kupione pod koniec ubiegłego sezonu, przód nie USD ale daje rade
brak, zmieniła właściciela :)
Teraz czas na coś innego
+ zakończony remont
+ pierwsze 1500km
+ Bandit 600N albo Thundercat
+ jazda na Nordschleife- moto czy samochód, wszystko jedno
+ Audi 100 S4/S6 C4 2.2 20vtq :)