Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1991 r.
czestochowa
247 cm3
21 KM
27 Nm
8.00 s
Mz zrobiona co do ostatniej srubki bez problemowo osiaga na prostej 140km .motocykl jest w mojej rodzinie od nowosci lecz niestety zagubiłem dokumenty :( i jezdze tylko po lasach ,sprzedam chetnie za 1500zł ,wszystko w stane idealnym chodzi tak jak ma byc.
Zero tuningów i nigdy
Dwusuwowy, jednocylindrowy 2T
Wersja ETZ 251e ( na elektroniku)
Skok tłoka = 65mm
Średnica tłoka = 69,5 mm (I szlif = 247cm)
Stopień sprężania = 10
Moc max przy 5500 obr/min = 15,4kW(20,6 kM)
Gaźnik 30N3-1
NIGDY MNIE NIEZAWIUDŁ
Przedni widelec teleskopowy z rurą ślizgową o średnicy 35mm wykonaną jako odlew z matali lekkich. Skok widelca = 185mm,
bardzo dobrze sobie radzą na nierównych drogach
wszystkie naleza do pamietnych:)
Plusy:
Przede wszystkim stabilny bieg jałowy, łatwy rozruch zimnego silnika, szybki i zrywny jak na dwusuwa, bardzo dobre walory dynamiki silnika, atrakcyjny wygląd, wytrzymały i niezawodny
Minusy:
Trochę za lekki przód ponieważ na pierwszym biegu przy jeździe z pasażerem już przy 4 tys obrotów normalnym dodaniem gazu czasem wznosi jej przód, pompa hamulcowa jest fabrycznie niedopracowana!!!,
100km/h w 8 sec bezproblemów
140km/h przy 6,5 tys obrotów
Honda CBR 1100