Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1980 r.
Ołpiny
125 cm3
8 KM
10 Nm
25.00 s
To fajowy moto.. Jak narazie nie stwarza mi wiekszych problemów... Te motory stworzone sa do jazdy bardziej w polnych drogach lecz na asfalcie tez niezle sie spisują...
Uważam ze takiego motoru nie powinno sie tuningowac, tylko utrzymywac go w jak najbardziej orginalnym stanie !
Silnik jest idealny... Byl 6 lat nie palony i zapalil na 3 KOPY ! Ogolnie jestem z niego zadowolony
*Stopień sprężania 7,8:1
*Średnica cylindra 52mm
*Średnica tłoka 58mm
*Gaźnik G2OM-2A
*Zapłon iskrownikowy
*Świeca zapłonowa F80 iskry lub 240 wg.Bosha
*Napięcie znamionowe 6V
*Sprzęgło 3 tarczowe, mokre
Zawieszenie swietne na polne drogi... Zwlaszcza przednie teleskopy w tym modelu są na licencji MZtki więc sa one bardzo miekkie co stwarza maxi konfort
Każda jest pamiętna..............
DOprowadzic ją do orginalnego stanu.. tzn: np Logo na baku...
+ Super miekki przód !
+ Jak chyba kazda WSK zawsze pali od kopa...
+ Konfortowa jazda...
+ Ciągnie w 2 osoby pod duze górki na drugim biegu !
- Minusów wiekszych nie ma... oprucz tego ze wydaje mi sie ze ma z deka za krótkie biegi...
Rozpedzilem ją do 105km/h
Marze tylko... aby zawsze sprawowala sie tak jak do tej pory i o tym żebym slyszal chlapanie benzyny w baku..