Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1986 r.
350 cm3
27 KM
0.00 s
..:: NA SPRZEDAŻ ::..
Cezetka stała nie używana przez 12 lat. Po kupnie wymagała poświęcenia trochę czasu i serca.
Motor dostał nowy lakier dwa lata temu w kolorze "krwista czerwień".
Motorek został też dopieszczony od strony mechanicznej.
Wymienione zostały kable WN, świece, linka przedniego hamulca, kranik, łożyska wału, simeringi, łożyska główki korbowodu, uszczelki.
3 miesiące temu głowice zostały poddane planowaniu pod nowe uszczelki.
Z elektryki padł regulator napięcia i akumulator więc też wymieniłem obie te rzeczy na nowe (akumulator firmy Centra-Exide).
Motorek sprawuje się nieźle jak na 25 letniego dwusuwa. Zawitał już na nie jednym zlocie i świetnie dawał sobie radę w drodze do pracy, czy na przejażdżkę.
Większa moc nie potrzebna w CZ. To jest motor do jeżdżenia a nie katowania.
Dwusuwowy, dwucylindrowy w układzie R2 zasilany jednym gaźnikiem o zapłonie iskrowym. Obecnie do mieszanki stosuje Orlen 2T Semisynthetic (polecam!).
Oryginalne nic nie zmieniane. Przód dość miękki.
Zamiana R2 na H4.
Wymiana opon w sezonie 2010.
Plusy:
+ dostępność do części zamiennych jak i ich cena
+ wygodny
+ oszczędny
+ 12V instalacja
+ ładowany alternatorem
+ pali od kopa
Minusy:
- hamulce (bębny)
- przednia żarówka R2 zamiast H4
Motorze turystycznym min. 600ccm.
Chodź może być mniejszy np. Suzuki GS 500E :)