Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1989 r.
Szczytno
243 cm3
21 KM
27 Nm
8.00 s
Po kapitalnym remoncie. Została rozebrana w detal i szykowana od początku pod oryginał. Zdjęcia przedstawiają Etkę w dniu zakupu - (jak widać miała spore braki, a największym z nich był brak silnika, poprzedni właściciel zakatował go). Remont trwał sporo, głównie ze względu na brak finansów (niepracujący uczeń :P). Wsadziłem w nią mnóstwo pieniędzy, czasu i serca, ale myślę, że opłacało się :)
Nie w tym motocyklu :)
EM 250. Dwusuw z przepłukiwaniem pętlicowym, zasilany gaźnikiem BVF 30N2-5. Moc maksymalna 21KM przy 5500 obr/min, maksymalny moment obrotowy 27Nm przy 5200 obr/min. Zapłon elektroniczny. Po kapitalnym remoncie.
Standardowe - po regeneracji.
Wypad na zlot do Giżycka z ekipą z MZ Klub Polska :)
Zostaje u mnie, jedynie oddam dźwigienki tylniego hamulca do chromowania :)
Plusy:
+ Bezawaryjność
+ Łatwość obsługi
+ Dobre przyspieszenie
+ Wszechstronność (ten motocykl pojedzie po wszystkim ;))
+ Mało pali
+ Swoiste piękno ;)
Minusy:
- trochę duży promień skrętu
Myślę, że odbudowa jej, jest jakimś osiągnięciem :)