facebook
System PJ
to 129 373 pojazdów na 669 425 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Honda ST 70 1971r

Oglądano już 15031 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Honda ST 70 »
  • Rocznik

    1971 r.

  • Właściciel

    adrol

  • Kategoria

    Szosowe

  • Lokalizacja

    Kartuzy

  • Pojemność

    150 cm3

  • Moc

    12 KM

  • Max. moment obrotowy

    9 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    jest to honda st70 nazwa handlowa dax :)

    mały zwinny, szybki i zrywny na 1 i 2 spokojnie leci na koło (na zębatkach 17/35) i oryginalnym wachaczu
    v-max na prostej 100km/h przy super przyśpieszeniu do 80km/h


    zdjęcia
    11 sezon 2009
    10,9 wczesna wiosna 2010
    8,7 kwiecień/maj 2010
    reszta to stan obecny (oprócz tylnich amortyzatorów, obecnie są yss 30cm+ 6cm przedłużki)

    forum.jednoslady.com zapraszam

  • Tuning

    Silnik lifan 150 + wałek rozrządu Wstandartd Z40 + sprężyny zaworowe zmienione na twardsze.
    Układ wydechowy Yoshimura type 3
    owiewka
    amortyzatory tylne YSS w pełni regulowane poprzez twarde jak w wyścigówce do miękkich jak w turystyku :) 30cm + przedłużki 6cm
    zmienione mocowanie lampy tylnej i rejestracji (od monkey'a)
    brak tylnego i przedniego błotnika
    Polerowane na lustro oryginalne piasty aluminiowe
    polerowana kapa od sprzęgła (zmieniona od hondy)
    kierownica dwuczęściowa od nsr 125
    zmienione manetki (yoshi)
    sportowy rolgaz cnc na 1/4 obrotu
    przełączniki lewe jincheng
    półka od monkeya z50R
    chlodnica oleju
    "sportowy" moduł z radiatorem
    17/35 zębatki
    Gaźnik kei hin PD26 (replika :/ będzie pwk28 )
    przednie zawieszenie z repliki hondy monkey (olejowe) na przerobionych oryginalnych półkach z daxa 6V
    wachacz +8cm z hondy cub
    tarcza hamulcowa z przodu (tylko potrzebna przejściówka z piasty hondy monkey na felgę daxa)
    Lampa od monkeya
    Lusterko od hondy okrągłe

  • Silnik

    silnik o pojemności 150ccm
    4 biegi manual
    Sprzęgło replika daytony z filtrem oleju.
    lekkie magneto ze światłami
    zębatki 15/34
    chłodnica oleju
    Układ wydechowy akcesoryjny yoshimura type 3 titanium z homologacją

  • Zawieszenie

    nowe łożyska mocniejsze w kołach i w główce ramy
    przód zmiana na olejowe na oryginalnych półkach daxa 6v, a koło wysunięte o 2cm do przodu poprzez odwrócenie goleni,
    tył wahacz wleczony dłuższy o 6cm amortyzatory bardziej wysunięte do tyłu 30cm +5cm przedłużki
    tylne amortyzatory YSS w pełni regulowane 30cm +5cm przedłużki
    hamulce:
    przód tarcza 150mm zacisk jedno tłoczkowy
    tył bęben 110mm

  • Pamiętna podróż/przygoda

    20km od domu odkręciła mi się śruba magneta i powrót 20km/h,
    innym razem pchanie 4km praktycznie ciągle pod górkę.

  • Perspektywy

    1.kupno kapy od magneta (hondy)___________zrobione
    2 wahacz tył +6cm_________________________zrobione
    3 zmienić przednie zawieszenie na olejowe_______zrobione
    5 hamulec tarczowy przód ____________________zrobione
    4 clip-on'y____________________________zrobione
    6 zmiana układu wydechowego______________zrobione
    7 nowy chiński silnik______________________zrobione
    8 tylne amorki YSS____________________zrobione
    9 owiewka/szybka przednia_________________Zrobione
    10 zmiana opon na nisko profilowe
    11 felgi 12"
    12 siedzenie przerobić
    13 zmiana naklejek
    14 zmiana lampy przedniej na taką od hondy cy/monkey R/RT
    15 sety podnóżków_________________________zrobione
    16 gaźnik kei hin pwk 28
    17 wałek rozrządu z40_________________zrobione
    18 uszczelka pod głowicę MLS
    19 zmiana sprzęgła na daytona _________zamówione
    20 outer rotor kit_______________zrobione
    21 Tarcza hamulcowa na tył (piasta już jest ;)
    22 Tłok HC na jednym pierścieniu
    23 lżejsze popychacze zaworów
    Teraz dopiero sobie uświadomiłem jak mam dużo do roboty :/
    ale już 9/20 pozycji wykonane :)

  • Plusy i minusy pojazdu

    +:
    stylowy
    mocny do 90km/h
    szybki
    robi wrażenie
    przyśpieszenie (rox 70ccm z yaśkiem wymięka)
    kosmiczny dźwięk na nowy tłumiku
    świetnie się trzyma
    -:
    za mały zbiornik (2L + 0,5L rezerwa = 2,5l zasięg 40-80km na trasie 100km)

  • Osiągnięcia

    kupienie silnika 125
    posiadanie takiego tłumika (chyba jestem pierwszym posiadaczem w polsce układu wydechowego takiej klasy w takim motorku)

    Na przełożeniach 17/34 i kole 90/90/10
    Przed tuningiem silnika 125:
    -v-max około 95km/h na 3 biegu około 65km/h
    Po tuningu silnika 125:
    v-max około 115km/h na 3 biegu 90km/h, wszystko dzięki obrotom sięgającym ponad 13500rpm

    Teraz czas na nowe osiągnięcia z nowym silnikiem


    forum.jednoslady.com zapraszam

  • Marzę o...

    Takegawa 4sm 138ccm dohc+ dry clutch takegawa + 6 speed gearbox takegawa + gaźnik keihin fcr28 + outer rotor kit kitaco 400g
    wachacz deltabox +16
    koła 12" od nsr50/nsf100 lub galspeed
    body kit muzimoto lub rama pokryta karbonem :)
    zawieszenie usd ohlins na półkach g-craft
    podnóżki over racing
    zegary takegawa DN
    koszt tego wszystkiego to około 15tys. ... euro :D
    ale to takie marzenia związane z tym daxem

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Gilera DNA
  • Benzer Aston 50
  • Fiat 126
  • Honda Civic
  • Renault Megane
  • Nissan Primera

Co robią kierowcy na PJ