Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1982 r.
rbk
124 cm3
11 KM
0.00 s
Pojazd ten w stanie oryginalnym zakupiłem w 2009 roku. Przez te 3 lata przechodził wiele modyfikacji, które zazwyczaj kończyły się fiaskiem (syzyfowa praca - tuning silnika rometa) patrząc z perspektywy przemijającego czasu żałuje każdej złotówki wsadzonej w silnik który był pierwotnie przy tej ramie.
Nigdy nie miałem tylu pieniędzy by jednocześnie kupić nowy pojazd, więc ciągle próbowałem ukręcać z gówna bata, aż kiedyś doszedłem do momentu w którym powiedziałem sobie dość - miałem zamiar wyrejestrować pojazd i wyrzucić na tzw szrot.
Come Back całej przeróbki polegał na przypływie łatwego hajsu, a że było go zdecydowanie za mało by kupić nowego chociaż chinola, postanowiłem zrobić to, co udało się nielicznym - wymienić jednostkę, przy czym pojazd nie miał służyć do lansu po wsi, do stuntu, do katowania - tylko do codziennej jazdy. Założenie oczywiście wypełniłem, na dzień dzisiejszy przebieg oscyluje się w liczbie ~ 5300km zrobionych prawie całkowicie bezawaryjnie.
Jeśli chodzi o silnik, moge polecić go każdemu, który chce wzmocnić swojego plastika chińskiego :-] Lub takiemu który chcę stworzyć coś podobnego do mnie. Zapłaciłem 700zł za nówkę sztukę, z full osprzetem przez ten cały przebieg zmieniałem tylko olej w skrzyni i dolewałem paliwa. Jeśli chodzi o silnik zakupiłem przez ten czas tylko świece irydową (ciekawość) oraz filtr powietrza.
JEŚLI INTERESUJE CIĘ HISTORIA OWEGO POJAZDU OD 2009 DO 2012 ZAPRASZAM :
----------------------------------------
WWW.ROMET125.ROX.pl
----------------------------------------
Ciesze się ze stworzyłem coś, co jest tylko dla nielicznych, nie wleke się jak dawcy na chińskich 50tkach, a prędkość rzedu 60/70km/h osiągam na połowie manetki.
lampa chart (żarówka h4 blue 60/55W)
lampa tył simson
kierownica poprzeczka hand made
lusterka made in china z przegubem
felgi sachs
opony kingstire 2,75 szosówki
podnózki aluminiowe składane
przeźroczysty kabel bosh
siatka
tankpad
licznik gps atech PR0
filtr gąbka
błotnik simson enduro przód
tył skrócony
bagaźnik 90 z wspawanymi podpórkami
tłumik enduro (dirt bike)
rolgaz simson
amortyzatory chart z przodu
amortyzatory mz z tyłu
stacyjka na kluczyk w schowku
przerobiony hamulec tylny
całkiem tego sporo nie ? a tego mniej.
----------------------
silnik zongsheng 125 (11) km 4 biegi
świeca iridum - irydowa ;p
filtr gąbkowy 45
łańcuch 420H
zębatka 420 14z
łożyska maszynowe
www.romet125.rox.pl
Z tyłu jak i przodu tłumienie olejowe.
HARD BASS z wydechu :)
Rozwalona felga tylna, łożyska od nadmiernej prędkości (koła) , pare gleb, i co najważniejsze 95km/h na przełożeniu 14/33 z góry dobijał do setki
- licznik elektroniczny +
- obrotomierz cyfrowy
- przegląd
- nowy łańcuch +
- malowanie
- lusterka
- lampa tylna +
wiele innych.
+ Zabójcza moc, jak na Rometa
+ Elastyczność
+ Małe Spalanie
+ Duża szybkość
+ Zapłon CDI
+ Dobre światła
+ 4 biegi
+ We dwóch da rade wszędzie wjechać
+ (jak na razie bezawaryjność)
-------------------
zapewne jeszcze coś się znajdzie
- brak przglądu
- ciut za głośny
- ciut grzeje się za bardzo
- potężne wibracje
- ciulato rozwiązany wałek zmiany biegów, trzeba uważać żeby się nie wypierdolić bo będzie problem
Motor dotarty ponad 4000km bez awarii
V-max 90-95km/h zalezy od przełożenia < 13z lub 14z >
Odpierdalam chińskie kible jak leci
niczym gwoli ścisłości