Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1988 r.
Stargard
343 cm3
23 KM
29 Nm
8.00 s
Cezeta 350 typ 472.6 Jest to model z silnikiem 620.200 czyli 12 jak by kto nie widział. Silnik jest zaopatrzony w Alternator trójfazowy 14A 210W, prostownik z układem 6 diodowym. Po woli wracam do oryginału.
Gaźnik JIKOV 2926 SBDb Dysza główna 105
Dysza biegu jałowego 55
W tej chwili wracam do oryginału. Została tylko kierownica od 638 gdyż wygodniej mi się jeździ.
Oraz skarpety lag od 638 ale na wiosnę będzie oryginał
Nie tyle co tuning ale ulepszenie, zamiast starego zapłonu opartego na przerywaczach, nowy bezstykowy ;)
Silnik dwusuwowy, chłodzony powietrzem
Ilość cylindrów 2
Średnica x skok 58.5 mm / 65 mm
Pojemność cylindrów 349,41 ccm ( po 2 szlifie ;) )
Stopień sprężania 1 : 9,2
Moc maks. silnika 17 kW
Moment obrotowy maks. 29,42 Nm
Zużycie paliwa przy szybkości 80 km/godz., cca 4,5/100 km
Gaźnik JIKOV 2926 SBDb Dysza główna 103
Dysza biegu jałowego 55
Przebieg 43 589 km i wciąż rośnie.
Silnik na chodzie , prawy garnek ciutke źle ustawiony ale to nie przeszkadza w jeździe i zbiera się całkiem nieźle ;)
Cylindry po 2 szlifie :)
Nowe Czeskie tłoki ;)
Wał po regeneracji ;)
Nowe łożyska ;)
Nowe wodziki ;)
Nowa prowadnica wodzika ;)
Nowa płytka zapłonowa ;)
Nowy przerywacz kierunkowskazów ;)
Nowy olej w silniku ;)
Nowe świece BRISK N15C
Wygodne , dobrze wybiera dziury
Zlot użytkowników największego forum pasjonatów i użytkowników Jawa i CZ, forum JAWACZ.PL
Motoparty Bydgoszcz 7
Dokończyć przywracanie, jej do oryginału, nowy lakier i oryginalne naklejki. Dopieścić silnik.
+średnie spalanie ( 3.5 - 5 l )
+dobrze się prowadzi
+wygodny
+ten dźwięk czeskiego Twina
+ładny
+ 12V
+ elektroniczny zapłon
-słabe Hamulce
Pali, jeździ, nabija kilometry. Wraca do oryginału.
Marzę o \"Nówce Sztuce\" oraz o 487, 634-7 i 638-0 do kolekcji knedli.
Przydała by się też jakaś ETZ 250/251