Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2002 r.
Łódź http://www.youtube.com/user/szimek1988
650 cm3
50 KM
65 Nm
5.20 s
Bmw F 650CS Scarver. Model bardzo rzadko spotykany w naszym kraju. Silnik ROTAX, analogiczny jak w BMW F 650GS. Napęd przenoszony paskiem zębatym. Obecnie przedstawiony na zdjęciach egzemplarz znalazl już właściciela, a ja przesiadłem się na wersję z ABS i podgrzewanymi manetkami (zdjęcia i opis pewnie wkrótce zamieszczę...)
http://www.youtube.com/user/szimek1988
Zbędny w przypadku tak wyjątkowego motocykla...
Jedyny dodatek to kufer GIVI MAXIA przydatny podczas turystycznych wypraw.
Austryjacki ROTAX
650cc
50KM 65NM
Skrzynia 5-biegowa, krótko zestopniowana, świetnie nadaje się do jazdy po mieśćie, lecz w trasie też radzi sobie bardzo dobrze.
Silnik elastyczny, płynnie kręci od 2,5tys. obrotów (na 5 biegu 2,8tys.).
Świetnie przyśpiesza bez redukcji przy prędkościach podróżnych 90-130km/h.
Bardzo niskie spalanie:
4,2l miasto (umiarkowana jazda)
3,2-3,5 trasa przy 90km/h
5,5l maxymalne osiągnięte (bardzo agresywna jazda miejska)
Zestrojone typowo na drogi utwardzone.
Bardzo dobrze wybiera koleiny. Przód nieco przytwardy na poprzeczne nierówności. Motocykl świetny w prowadzeniu (podkreślane również przez recenzentów w prasie). Bardzo skuteczne i dobrze dozowalne hamulce.
Trochę ich już było...;)
Pozostać jak najdłużej w posiadaniu tego motocykla...
+ niespotykana stylistyka
+ dynamiczny silnik
+ bardzo niskie spalanie
+ wygodna pozycja za kierownica
+ świetne prowadzenie
+ tank-bag producenta
+ szyba dobrze chroniąca przed wiatrem
- nieco za twarde przednie zawieszenie
- śliskie obszycie siedzenia (nieodczuwalne przez kierowcę, tylko pasażera)
Utrzymanie się przy życiu na polskich drogach...;)
(Co do motocykla, to nie mam już większych marzeń...)
Tańszej benzynie, lepszej jakości dróg, zwiększeniu poziomu kultury na drodze wsród kierowców.
Dalekiej podróży motocyklowej na tym sprzęcie, najchętniej za granicę..