Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1978 r.
Polkowice
250 cm3
24 KM
0.00 s
5 biegowa skrzynia biegow, wykonany remont kapitalny wizualny. Z tego co zauwalzylem z tata przy remoncie, bak TS'ki byl niebieski gdy tarłem papierkiem, wiec byla to najprawdopodobniej milicyjna, wiec ok. 24 koni.
Do tego pali na kopa, czy zimna czy ciepla, bez dodawania przy tym gazu.
Co zrobione-nowe ? Juz mowie:
- kolor motocykla niebiska perla;
- kolor ramy czarna perla;
- nowy tlumik;
- kolanko;
- nowe kierunki;
- obszyte siedzenie (skora);
- nowa kierownica sportowa (oryginalna);
- dźwignie hamucla i sprzęgła;
- nowy akumulator;
- kufer;
- owiewka pomalowana pod kolor motocykla;
- wymieniony uklad napedowy, lancuch+przednia zebatka;
- blotniki kolor srebrny;
- nowe zimeringi;
- nowa instalacja elektryczna;
- przrywacz kierunkowskazow;
- gumy na stopkach oryginalne;
- nóżka (podpora) nowa;
- i WIELE WIELE INNYCH ;]
Wieksza zebatka (przednia) co daje wieksza predkosc, lecz motocykl jest troszke mniej zrywny ;]
... Ale i tak mocy mu nie brakuje.
- kierownica sportowa (org), czesto w ts'kach spotykana kierownica turystyczna, lecz dzieki mojej kierownicy, mozna sie wylozyc, jak siedze na maszynie to mam uczucie jakbym siedzial na jakims scigu a nie na 30 letnim 'dziadku'. Minus tej kierownicy jest taki, ze ma mniejszy skret niz turystyk, ale przeciez na niej nie skrecam tylko sie wykladam ;]
Wymienione pierscienie, perfekcyjnie ustawiony zaplon oraz gaźnik wyregulowany idealnie. Nie gasnie na niskich czy wysokich obrotach, mozna chwile pojezdzic (rozgrzac motor) i postawic MZ'ke a bedzie chodzic ciagle.
bardzo miekkie. Nie czuc dziur, chociaz po remoncie nie mykam po polach;]
TS'kami wykladalo sie tak mocno, az kolanko bylo pozdzierane, za czasow panowania tego motocykla ;] (30-20 lat temu).
Siedzi sie nisko(srodek ciezkosci jest nisko), co daje poczucie bezpieczenstwa, w przeciwienstwie od ETZ, ktora byla wyzsza, nie dalo sie na niej wykladac na zakretach tak, jak robi sie to na TS'ce.
W 2 osoby jezdzi sie nie najelepiej szczegolnie gdy "plecak" jezdzi pierwszy raz, wierci sie itp. Wtedy motor nosi, bardziej niz inne.
Jeszcze przede mna :D
Objechac Polskę TS'ką :]
+ latwo dostepne czesci;
+ przyciaga uwage ludzi, szczegolnie tych ktorzy troche pojezdzili.
+ oryginal! To sie liczy ;]
+ bardzo wygodna jazda w pojedynke, mozna sie dowoli wykladac, sportowa kierownica, niski srodek ciezkosci, owiewka, wszystkie te czynniki powoduja to, ze z daleka motor wyglada jak typwo sportowy pojazd :)
- w 2 osoby nie jezdzi sie najelepiej szczegolnie gdy "plecak" jezdzi pierwszy raz, wierci sie itp. Wtedy motor nosi, bardziej niz inne.
- jakbym byl upierdliwy to moglbym sie doczepic do opony przedniej ktora moznaby juz wymienic, oraz do gaźnika ktory jest sprawny w 90% ale nie jest nowy jak reszta czesci;
Zamkniety licznik (140km/h) we 2 osoby.
Smiesza mnie ludzie ktorzy podchodza i twierdza:
- 110 wiecej nie idzie, co nie ??
Moze daltego, ze jest to TS'ka milicyjna dlatego tak leci.
!NTV 650! > Ducati 848/FireBlade/BMW K 1200