Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1979 r.
Dąbrowa Gornicza
175 cm3
14 KM
17 Nm
0.00 s
20 lat stala w piwinicy wyciaglem ja i do mechanika.Po 3 dniach zdiwiony a tu mechanik odpalil wsk'e i JAZDAAAA....
Jednocylindrowy, stojący, cylinder odchylony do przodu o 15 stopni. Typ 059/W2B. Rodzaj: gaźnikowy, dwusuwowy z przepłukiwaniem zwrotnym. Pojemność skokowa 173,4 ccm. Średnica cylindra 61mm. Skok tłoka 59,1 mm. Stopień sprężania 9. Ciśnienie sprężania 735 kPa ( 7,5 kG/cm2 ). Moc maksymalna 14 KM(10,3 kW). Prędkość obrotowa dla mocy maksymalnej 6000 obr/min. Największy moment obrotowy 16,67 N× m ( 1,7 kGm ); rozrząd symetryczny, krawędziami tłoka; Smarowanie silnika mieszankowe w stosunku 30:1. Gaźnik GM26U3; gaźnik ma dyszę główną o wydatku 180 ccm/min. Poziom paliwa 2 do 0,8 mm ponad osią komory pływakowej; walcowa przepustnica mieszanki ma umieszczoną wewnątrz przepustnicę powietrza. Średnica rozpylacza 2,7mm. Iglica przepustnicy - długość stożka 25mm, średnica stożka 1,9mm, nominalnie zapinka na 3 rowku od góry. Średnica gardzieli - 26 mm. Filtr powietrza - wbudowany w tłumik szmerów ssania, siatkowy, z wkładem zwilżonym mieszaniną oleju z benzyną (w stosunku1:1). Zapłon bateryjny. Optymalne wyprzedzenie zapłonu 3,9 - 4,1mm przed GMP. Przerwa na przerywaczu przy maksymalnym rozwarciu 0,2 - 0,3 mm. Zalecana świeca zapłonowa 240-260 (wg Boscha) lub F100 (wg KLG). Odstęp elektrod świecy 0,4mm - 0,6mm.
seryjne
tuning moze ale niewiem czy sie za to zabierac jeszcze co rozku.... i wcale nie bedzie jezdzic
+przyspieszenie
+szybkość
-spalanie
-i wibracje na wysokich
obrotach