Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1979 r.
MIchałów /okolice Brzegu
247 cm3
19 KM
27 Nm
9.00 s
POjazd powstał ze zbieraniny części, które kiedyś były orginalną Ts 250/1. Niestety przez zawiłości dziejów ulegał stopniowemu zniszczeniu. Odbudowała i kompletowanie części zajeła mi 3 lata z czego ostatnie 6 miesięcy naprawdę wytężonej pracy. Moto obecnie jest na dotarciu, w pełni sprawne. Tablica na zdjęciu już nieaktualna - moto już zarejestrowane i opłacone na moje nazwisko. Pakuję w nią każdy grosz a i tak jeszcze ogrom pójdzie.
Obecnie moto ponownie w częściach - podczas wyjazdu na zlot do Nieborowa padła mi prądnica. Obiecałem sobie, że zrobiła to ostatni raz. Ponieąd przy okazji wymieniłem opony, wstawiłem chromowany przedni błotnik, pomalowałem lagi przednie i wypolerowałem pokrywy bębnów i koła. Nowe szprychy w drodze....
Rdzewione szprychy i tandetne repliki lusterek.
Zmodyfikowany karter z zamontowanym alternatorem z Etz oraz gaźnik Kentse, który powoli się rozpada :d
Przód z hamulcem tarczowym, zaopatrzony z przewód w stalowym oplocie oraz pompka od ścigacza. tył to wydłużony wahacz z etz 250 wsparty dwoma amortyzatorami made in china. Nie jest mega wygodne ale świetnie prowadzi się na zakrętach.
Jazda na przegląd - najpier złapałem kapcia, potem spliłem żarówkę a na koniec znikło ładowanie. Na szczęście Pan był wyrozumiały.....
Do tego sezon 2009 cały, włącznie z smutnym zakończeniem.
Jeździć...
Stracenie na nią fortuny......
Ifa Bk 350