Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1984 r.
Skierniewice
70 cm3
0.01 s
No to nareszcie mój simek doczekał się ostatecznej przemiany... na początku był oryginalnym simkiem z opona pirelli od Krossa później przemieniał sie powoli na stretta : bak opony błotniki... teraz jest strettem i czeka na modyfikacje silnika dające mu moc ... jakiej nie miał żadny SIMSON:D
Przód mz 150 hamulec tarczowy... tył podniesiony. silnik zrobiony na s70..bak od mz 150 tylny błotnik krótki przedni błotnik mz
70cm3 przerobione sprzęgło na bardziej wytrzymałe. łożyska z teflonowym koszyczkiem... ;] cylinder 70cm3 gaźnik 18n2 tłumik niby sportowy.. instalacja przerobiona z 6v na 12... zębatka 16 z przodu.. Ssanie własnego pomysłu.. pół automatyczne
Mz 150... przód i tył.. koła 16 cali...
Tym sprzętem wszystkie są pamiętne.. zawsze istnieje możliwość nie powrócenia do domu.. ale najlepsza była wyprawa z kumplem Pathogenic -em po wioskach bez kasków.. ehh ten wiatr we włosach..:d
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
+ Nie straszne najwyższe krawężniki
+ dobre prowadzenie
+ lekki przód
+ tania eksploatacja
- mało wytrzymały silnik
- mała skrętność
- mały v-max..
- częste drobne usterki
i to tyle chyba
************************************
V-max 85km/h :D :D
Kawasaki gpz 500 albo 600 na swoja kieszeń..:D