Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1992 r.
Mrowiska
599 cm3
86 KM
58 Nm
4.50 s
Sprzedany!!!
W 1992 r rozdwojone dźwigienki zaworowe zastąpiono pojedynczymi. Wraz z nimi przyszły drobne zmiany w przełożeniach skrzyni biegów.
DANE EKSPLOATACYJNE
- Przegląd techniczny co 6 000 km
- Wymiana oleju silnikowego co 6 000 km.(Koszt ok.120zł)
- Wymiana filtru olejowego co 6 000 km. (K&N KN-138,Koszt ok.50zł)
- Olej silnikowy 10 W 40 (4 litry). (Mobil 1 Extra 4T)
- Filtr powietrza K&N Su-7592(Koszt ok. 330zl)
- Swiece zapłonowe NGK CR 9EK lub DR8ES(Koszt ok.30zł lub ok.10zł)
- Olej teleskopowy SAE 10 478 ml w kazdej goleni.
- Akumulator 12 V 14 Ah. (YUASA YB10L B2,Koszt ok.140zł)
- Luz zaworowy przy zimnym silniku: ssące 0,10mm-0,15 , wydechowe 0,18mm-0,23mm.
Brak
SILNIK:Czterocylindrowy, rzędowy, czterosuwowy, chodzony powietrzem.Rozrząd typu DOHC, cztery zawory na cylinder,cztery gaznikiki o średnicy przelotu 33mm, rozrusznik elektryczny,Alternator o mocy 360W Średnica cylindra/skok tloka 62,6/48,7 mm, pojemnść skokowa 599 cm^3, stopień; sprężania 11,3:1. Moc maksymalna 63kW (86KM) przy 11 000 obr/min. Maksymalny moment obrotowy 58,5Nm przy 9600 obr/min.
PRZENIESIENIE NAPEDU: Wielotarczowe sprzęgło w kąpieli olejowej, sześciostopniowa skrzynia biegów, łańcuch rolkowy typu o-ring.
OSIĄGI: Prędkość maksymalna 215km/h, (ok 230km/h ;-))
przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 4,5 sekundy, średnie zużycie paliwa 5,3 litra na 100 km.
Stalowa boczna, widelec teleskopowy o średnicy rur nośnych 41mm, wahacz wleczony podparty centralnym elementem resorująco-tłumiącym Hamulce: przód-dwie plywajace tarcze o średnicy 290 mm, tył- tarcza o średnicy 250mm. Ogumienie: przód - 110/80 V17, tył - 140/80 V 17.
Nie ma jak na razie jakieś większej. Na dzień dzisiejszy leciałem 230 km/h tym motocyklem.
Nie zrobić sobie i innym krzywdy...
Plusy:
+ idealny na pierwsze moto
+ zero problemów z opanowaniem motocykla
+ centralna podstawka
+ dobre hamulce
+ z łatwością wchodzi w zakręty
+ najtańsze 200 km/h ;-)
Minusy:
- zacinający się napinacz rozrządu
- mało czytelny prędkościomierz
- zbyt krótkie wysięgniki lusterek wstecznych
Na razie nie ma się czym chwalić ...
Honda CBR 900RR Fire Blade :-)