facebook
System PJ
to 129 370 pojazdów na 669 378 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Suzuki GSX 600F 1992r

Oglądano już 15277 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Suzuki GSX 600F »
  • Rocznik

    1992 r.

  • Właściciel

    kriss147

  • Kategoria

    Szosowe

  • Lokalizacja

    Mrowiska

  • Pojemność

    599 cm3

  • Moc

    86 KM

  • Max. moment obrotowy

    58 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    4.50 s

  • Opis

    Sprzedany!!!

    W 1992 r rozdwojone dźwigienki zaworowe zastąpiono pojedynczymi. Wraz z nimi przyszły drobne zmiany w przełożeniach skrzyni biegów.

    DANE EKSPLOATACYJNE
    - Przegląd techniczny co 6 000 km
    - Wymiana oleju silnikowego co 6 000 km.(Koszt ok.120zł)
    - Wymiana filtru olejowego co 6 000 km. (K&N KN-138,Koszt ok.50zł)
    - Olej silnikowy 10 W 40 (4 litry). (Mobil 1 Extra 4T)
    - Filtr powietrza K&N Su-7592(Koszt ok. 330zl)
    - Swiece zapłonowe NGK CR 9EK lub DR8ES(Koszt ok.30zł lub ok.10zł)
    - Olej teleskopowy SAE 10 478 ml w kazdej goleni.
    - Akumulator 12 V 14 Ah. (YUASA YB10L B2,Koszt ok.140zł)
    - Luz zaworowy przy zimnym silniku: ssące 0,10mm-0,15 , wydechowe 0,18mm-0,23mm.

  • Tuning

    Brak

  • Silnik

    SILNIK:Czterocylindrowy, rzędowy, czterosuwowy, chodzony powietrzem.Rozrząd typu DOHC, cztery zawory na cylinder,cztery gaznikiki o średnicy przelotu 33mm, rozrusznik elektryczny,Alternator o mocy 360W Średnica cylindra/skok tloka 62,6/48,7 mm, pojemnść skokowa 599 cm^3, stopień; sprężania 11,3:1. Moc maksymalna 63kW (86KM) przy 11 000 obr/min. Maksymalny moment obrotowy 58,5Nm przy 9600 obr/min.

    PRZENIESIENIE NAPEDU: Wielotarczowe sprzęgło w kąpieli olejowej, sześciostopniowa skrzynia biegów, łańcuch rolkowy typu o-ring.

    OSIĄGI: Prędkość maksymalna 215km/h, (ok 230km/h ;-))
    przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 4,5 sekundy, średnie zużycie paliwa 5,3 litra na 100 km.

  • Zawieszenie

    Stalowa boczna, widelec teleskopowy o średnicy rur nośnych 41mm, wahacz wleczony podparty centralnym elementem resorująco-tłumiącym Hamulce: przód-dwie plywajace tarcze o średnicy 290 mm, tył- tarcza o średnicy 250mm. Ogumienie: przód - 110/80 V17, tył - 140/80 V 17.

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Nie ma jak na razie jakieś większej. Na dzień dzisiejszy leciałem 230 km/h tym motocyklem.

  • Perspektywy

    Nie zrobić sobie i innym krzywdy...

  • Plusy i minusy pojazdu

    Plusy:
    + idealny na pierwsze moto
    + zero problemów z opanowaniem motocykla
    + centralna podstawka
    + dobre hamulce
    + z łatwością wchodzi w zakręty
    + najtańsze 200 km/h ;-)

    Minusy:
    - zacinający się napinacz rozrządu
    - mało czytelny prędkościomierz
    - zbyt krótkie wysięgniki lusterek wstecznych

  • Osiągnięcia

    Na razie nie ma się czym chwalić ...

  • Marzę o...

    Honda CBR 900RR Fire Blade :-)

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Piaggio Liberty 50
  • Romet 787
  • Ford Escort
  • Kingway Ufo
  • Peugeot 406
  • Mercedes C

Co robią kierowcy na PJ