facebook
System PJ
to 129 369 pojazdów na 669 375 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

MZ ETZ 251 1991r

Oglądano już 7499 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o MZ ETZ 251 »
  • Rocznik

    1991 r.

  • Właściciel

    Percik

  • Kategoria

    Szosowe

  • Lokalizacja

    Poznań

  • Pojemność

    251 cm3

  • Moc

    21 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    Motocykl zakupiłem w Maju 2005r. Wcześniej ETZ'tka wiernie służyła POLICJI, później pewnemu ogrodnikowi- kiedy ja kupowałem miała nakręcone koło 4900km. Czyli bardzo mały przebieg, jednak motorek przez długi okres stał w stodole .Po uruchomieniu silnika okazało sie, ze wszystkie łożyska muszą być nowe- skraplająca para spowodowała korozję na nich i silnik bardzo głośno pracował! Motocykl jeszcze wcześniej nie był rozbierany , czyli wszystko oryginalne DDR. Stwierdziłem że warto mieć odnowioną MZ i zabrałem się do roboty!

  • Tuning

    Nie przepadam, jednak skusiłem się na białe klosze kierunkowskazów i lampy tylnej. Oczywiście oryginalne leżą w szafie!

  • Silnik

    Zaczynając od silnika. Wymieniłem w nim tłok, pierścienie, szlif cylindra, regeneracja wału, wszystkie łożyska zakupiłem nowe japońskiej firmy NACHI BEARiNGS http://www.nachi.com/ ( łożyska te montowane są w silnikach samochodów marki TOYOTA). Zakupiłem nowe platynki, kondensator, filtr powietrza, kosz sprzęgłowy kompletny z tarczami oryginalny produkcji DDR podobnie jak gaźnik i kranik znaleziony na allegro ze starych zapasów. W silniku zostały wymienione wszystkie śrubki uszczelki, podkładki. Zastosowałem w nim olej przekładniowy marki Hipol MF.

  • Zawieszenie

    Rama była piaskowana i malowana kilkakrotnie czarnym podkładem, następnie czarnym połyskiem, jak i kapy od silnika i cylinder- lakiery firmy DU PONT. Przednie zawieszenie regeneracja i nowy olej Mobil, zmienione łożyska główki ramy. Felgi polerowane, nowe szprychy, łańcuch zębatki. Instalacja nie potrzebowała dużej odnowy jedynie kilka kabli wymienione z innej MZ. Ogólnie wyczyszczone i odnowione wszystko co sie dało.

  • Perspektywy

    To jeszcze nie koniec polerowania. . .

  • Plusy i minusy pojazdu

    Tylko plusy;))
    cyt. ,,Panie a te motory jeszcze produkują?? Bo wygląda jak nowa!"- interesant we Wrześni na zlocie.

  • Osiągnięcia

    Śmiga jak szalona! ! !

  • Marzę o...

    Oryginalnym tłumiku w idealnym stanie

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Volvo C70
  • Italjet Formula 50
  • Piaggio NRG
  • Honda CBR 600
  • Volvo V40
  • Seat Toledo

Co robią kierowcy na PJ