Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1991 r.
Poznań
251 cm3
21 KM
0.00 s
Motocykl zakupiłem w Maju 2005r. Wcześniej ETZ'tka wiernie służyła POLICJI, później pewnemu ogrodnikowi- kiedy ja kupowałem miała nakręcone koło 4900km. Czyli bardzo mały przebieg, jednak motorek przez długi okres stał w stodole .Po uruchomieniu silnika okazało sie, ze wszystkie łożyska muszą być nowe- skraplająca para spowodowała korozję na nich i silnik bardzo głośno pracował! Motocykl jeszcze wcześniej nie był rozbierany , czyli wszystko oryginalne DDR. Stwierdziłem że warto mieć odnowioną MZ i zabrałem się do roboty!
Nie przepadam, jednak skusiłem się na białe klosze kierunkowskazów i lampy tylnej. Oczywiście oryginalne leżą w szafie!
Zaczynając od silnika. Wymieniłem w nim tłok, pierścienie, szlif cylindra, regeneracja wału, wszystkie łożyska zakupiłem nowe japońskiej firmy NACHI BEARiNGS http://www.nachi.com/ ( łożyska te montowane są w silnikach samochodów marki TOYOTA). Zakupiłem nowe platynki, kondensator, filtr powietrza, kosz sprzęgłowy kompletny z tarczami oryginalny produkcji DDR podobnie jak gaźnik i kranik znaleziony na allegro ze starych zapasów. W silniku zostały wymienione wszystkie śrubki uszczelki, podkładki. Zastosowałem w nim olej przekładniowy marki Hipol MF.
Rama była piaskowana i malowana kilkakrotnie czarnym podkładem, następnie czarnym połyskiem, jak i kapy od silnika i cylinder- lakiery firmy DU PONT. Przednie zawieszenie regeneracja i nowy olej Mobil, zmienione łożyska główki ramy. Felgi polerowane, nowe szprychy, łańcuch zębatki. Instalacja nie potrzebowała dużej odnowy jedynie kilka kabli wymienione z innej MZ. Ogólnie wyczyszczone i odnowione wszystko co sie dało.
To jeszcze nie koniec polerowania. . .
Tylko plusy;))
cyt. ,,Panie a te motory jeszcze produkują?? Bo wygląda jak nowa!"- interesant we Wrześni na zlocie.
Śmiga jak szalona! ! !
Oryginalnym tłumiku w idealnym stanie