Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1988 r.
250 cm3
25 KM
0.00 s
Etke posiadam od zeszłego sezonu. W listopadzie rozebrana do ostatniej śrubki, w lutym 2008 skończyłem składanie. Generalnie jest jeszcze do poprawek lakierniczych (błotniki), ale na to jest jeszcze czas do lata.
-lekko podniesiony zadupek,
-kierownica a'la ścigacz,
-obniżone przednie zawieszenie,
-podniesiony tłumik,
-zmienona końcówka tłumika,
-nawiercana tarcza hamulcowa,
-"lotniczy" wlew paliwa,
-zmieniona stacyjka
działa, ożywa około 3tyś RPM xD
Przód obniżony.
- zmiana sprężyn na nie-czerwone
- porządny lakier na błotnik,
- nowy lakier na zacisk hamulca i pierdoły przy kierownicy
plusy:
-dobre przyspieszenie jak na taki sprzęt,
-małe spalanie,
-dobry w zakrętach,
-mruczy :)
minusy:
-trzęsie na dziurach,
140km/h na prostej z plecaczkiem ;P
CBR600 RR Fireblade