Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1960 r.
Kołaczkowo
123 cm3
6 KM
4800 Nm
0.00 s
Witam ! Motocykl prezętowany na fotkach to WSK 125 M06-Z (zmodyfikowana). Dnia 29 maja 2008r. została wyciągnięta po latach z szopy i posiadała duze braki. Była nie na chodzie. Na drógi dzień rozkręciłem w mak silnik i w ten oto sposób tak zaczęła sie moja przygoda z motocyklami tego typu. W silniku został wykonany kapitalny remont i zostaly uzupełnione liczne braki :) Instalacja jest w bdb stanie. Jednym mankamentem który motocykl posiadał to brak dokumentów. Motocykl był duzo uzytkowany i spisywał się bardzo dobrze :P Dosłownie palił na dotyk...:) Dziękuje za poświęcenie chwili czasu ma moje motocykle!
Nie był i nie będzie napewno
Silnik po generalnym remoncie.(zostały wymienione takie rzeczy jak :wszystkie łożyska , łancuszek sprzęgłowy , głowica , kosz sprzęgłowy zębatka przednia nowa , uszczelki , sylikon czerwony , tryb zdawczy , tryb od trzeciego biegu , pierścienie , tulejka na wale od sworznia.
Przednie słabo odbijaly bo nie posiadały oleju a tylnie jest w bdb stanie.
Jechałem całą pizdą i zacząłem hamować na glinie, jak juz zahamowałem to się wywaliłem ;)
Motocykl ten zamieniłem na WSK 125 M06-B3 KOS z plombami na silniku.!
Na fotkach widac kilka
nieoryginalnych czesci !
Plusy:
-ze jest na chodzie
-ze jest na półpiastach
-ze ten motor to już zabytek (przeszło 49 lat)
-ze jest jedną dwuramówką w mojej wiosce i okolicach
-ze miała oryginalny kolor
-ze jest w 93% oryginalna
Minusy:
-nieoryginalny korek od baku
-brak dokumentów
-nieoryginalna lampa tylnia (od Romet Komar)
Max 102 km/h
-Junaku M07R
-MZ/ETZ 150 250 251
-Junaku B20
-Dobra WSK/WFM 125
-SHL 150/175(silnik na magneto)
-WSK Lelek