facebook
System PJ
to 129 364 pojazdów na 669 350 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Kawasaki KLV 1000 2004r

Oglądano już 20174 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Kawasaki KLV 1000 »
  • Rocznik

    2004 r.

  • Właściciel

    cabaniero

  • Kategoria

    Szosowe

  • Lokalizacja

    Białystok

  • Pojemność

    996 cm3

  • Moc

    98 KM

  • Max. moment obrotowy

    101 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    No i znalazło się właściwe miejsce dla KLV ....jeśli porówna się KLV i DL 1000 to dojdzie się do wniosku że oba motocykle różnią się tylko malowaniem i logo, reszta jest dokładnie taka sama.... KLV jest owocem współpracy Kawasaki i Suzuki a dokładniej mówiąc Suzuki DL1000 VStromem, tylko przemalowanym. Stąd też ten motocykl znalazł się najpierw w dziale dla Suzuki Dl 1000. Motocykl można zaliczyć do turystycznych enduro z czego więcej jest turysty niż enduro... 160 mm skoku zawieszeń to ciut za mało jak na enduro.

  • Tuning

    Póki co wydechy REMUS GRAND PRIX , w kolejce czeka Power Commander i progresywne sprężyny Hyper Pro... może jeszcze deflektor na szybkę i centralna podstawka, bo w serri jej brak.

  • Silnik

    Silnik wywodzi się od sportowego modelu TL , V 2 90 stopni, powyżej 4 tys mocy i momentu ma wystarczająco dużo, poniżej 4 tys. wibruje nieprzyjemnie przenosząc drgania na kierownicę i podnóżki i nie oszałamia osiągami...winny temu jest źle zestrojony komputer sterujący wtryskiem, stąd też żeby poprawić maniery w przedziale 2-4 tys obr bez Power Comandera się nie obejdzie...

  • Zawieszenie

    Zawieszenie , to najsłabszy punkt tego motocykla, zwłaszcza przedni widelec... jest zestrojony za miękko, na niewielkich już nierównościach przenosi drgania na kierownicę, natomiast na równych asfaltach zachowuje się dobrze... ale po to kurna kupiłem moto z elementami enduro żeby nie było takich niespodzianek, a tu zonk ... stąd też zamówiłem progresywne sprężyny, może to coś pomoże , bo widelec ten w stanie jakim opuszcza fabrykę nadaje się tylko do podpierania im drzwi w stodole...
    Dopisane.
    Zapodałem sprężyny progresywne i efekt jest zadowalający .. widelec lepiej wybiera nierówności i precyzyjniej je tłumi ... kontrola przedniego koła znacznie lepsza i nierówności nawierzchni w mniejszym stopniu są przenoszone na kierownicę.

  • Plusy i minusy pojazdu

    Minusy:
    -przedział 2-4 tys obrotów
    -przedni widelec
    -przeciętne hamulce
    -turbulencje w okolicach kasku kierowcy
    -mizerne zdolności w terenie (mały prześwit i mały skok zawieszeń)
    Plusy:
    -wszechstronny
    -tańszy od konkurencji
    -sporo mocy
    -dobrze się prowadzi na równych drogach
    -wygodny dla dwóch osób
    - można nawet polatać na kolanie na torze

  • Marzę o...

    Objechać świat na motocyklu. Szukam sponsorów hehe...

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Aprilia SR 50
  • Keeway Hurricane 50
  • FSO Polonez Caro
  • Kawasaki KMX 125
  • Honda CM 125
  • Volkswagen Corrado

Co robią kierowcy na PJ