Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1990 r.
Rzeszów
250 cm3
22 KM
8000 Nm
0.00 s
Mz etz 251 moge stwierdzic (po kilkuletniej jeździe) że jest to udany model na lata 90. Prosta konstrukcja umożliwia bardzo dobre osiagi i dynamike w czasie jazdy. Dosyć małe spalanie jak na silnik takiej pojemności w dwusuwie jest zadowalające oraz komfort i mała awaryjnośc która nie zdarza sie często. Z pewnością przednie zawieszenie jest zbyt miękkie co oznacza tzw nurkowanie podczas ostrego hamowania,polecam więc założenie mocniejszych sprężyn w amortyzatorach co chociąz troche poprawi twardość zawieszenia. Do wymiany na japoński odpowiednik nadaje sie przednia pompka hamulcowa ponieważ jak to bywa w etz oryginalna cieknie. Po tych niezbednych przeróbkach można śmiało śmigać sprzętem. Ogólnie mówiąc motocykl moge polecić kierowcom którzy maja doświadczenie z motocyklami ponieważ jazda tym modelem po zakrętach jest niebezpieczna dla początkującyh motocyklistów.
Podniesiona rura wydechowa,białe kierunki i tylna lampa
Igiełka:D
Miękki przód,tył OK
Sprzedać:))
Plus
-dynamika i dobre osiągi
-komfort z jazdy
-mała awaryjnośc przy dobrym użytkowaniu
-spalanie(chociaż mogłoby byc mniejsze:D)
Minusy
-miękkie zawieszenie
-cieknący hamulec
-potrzeba duzej brawury przy jeździe na ostrych zakretach
v-max: około 150km/h
Pokoju na świecie,tanim i dobrym paliwie,motocyklu crossowym w super stanie (ostatnie spełnione:D)