Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2001 r.
Cork Irlandia
500 cm3
46 KM
0.00 s
Suzuki GS500 2001 rok , kosztował 800euro od pierwszego właściciela
Szyba Puig , licznik rowerowy , paski na koła , obcięty tylny błotnik , ciemne kierunkowskazy i tylna lampa , zmienione lusterka
2 - cylindrowy silnik, 4 - suwowy, 4 - zaworowy DOHC, chłodzony powietrzem
zawieszenie przednie teleskopy 37mm, skok 120mm, zawieszenie tylne centralny element resorująco-tłumiący z 7-stopniową regulacją, skok 115mm, hamulec przedni tarczowy 310mm z zaciskiem dwutłoczkowym pływającym, hamulec tylny tarczowy 250mm z zaciskiem jednotłoczkowym stałym, ogumienie przód 110/70-17, tył 130/70-17
pierwsze 3 km i ślizg
teraz znacznie lepiej jak narazie max 160km/h
zmienić tylny amortyzator na SV650 lub Bandit 650 aby podnieść tył dla mnie za niski trochę
+ Ekonomiczny
+ Tani w urzymaniu
+ Na mój gust ładny wygląd
+ Nienajgorsze osiągi
+ cena zakupu
+ dostęp do części
+ nadąża za większymi kolegami 650cc i więcej
- zaczyna brakować mocy ;)
- niski
- wąski(co jest plusem w mieście)
mam 185cm i 100kg wagi :)
160km/h
Suzuki SV 650 na przyszły sezon
zapraszam do komentowania