facebook
System PJ
to 129 373 pojazdów na 669 425 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

SHL M11 1963r

Oglądano już 5991 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o SHL M11 »
  • Rocznik

    1963 r.

  • Właściciel

    saymon74

  • Kategoria

    Szosowe

  • Lokalizacja

    Września

  • Pojemność

    173 cm3

  • Moc

    10 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    motor całkowicie odrestaurowany ,rozebrany do ostatniej śrubki,całość wypiaskowana i pomalowana (dwa razy czarny podkład,dwa razy baza, szparumki,dwa razy klar)
    koła wypiaskowane i pomalowane specjalną farbą do alufelg, szprychy pochromowane, bębny wypolerowane.
    Silnik mimo dobrej kondycji został rozebrany i przeszedł kapitalny remont ,wszystkie łożyska (wysokoobrotowe o podwyższonej jakości)i uszczelniacze ,cylinder przeszlifowany na 62mm, nowe tarcze sprzęgłowe i łańcuszek,nowe koła sprzęgła,tłok,pierścienie,sworzeń,tulejka wszystko z epoki (stare zapasy)
    Instalacja zrobiona od podstaw zgodnie z oryginałem
    Remont trwał dwa lata i pochłonął 8000zł

  • Tuning

    tuning, to za dużo powiedziane spasowałem tylko kanały przepłukujące i wypolerowałem je,kanał wydechowy też został wypolerowany,kanał ssący tylko spasowany (po polerce skrapiało by się paliwo)

  • Silnik

    silnik S 32-U (wersje eksportowe ,cylinder aluminiowy)
    jedno cylindrowy ,dwusuw z przepłukiwaniem zwrotnym,chłodzony powietrzem,
    średnica tłoka 61,5mm,
    skok tłoka 58mm,
    pojemność skokowa 173cc,
    stopień sprężania 6,9
    moc 10 KM przy 5000 obr/min
    gaźnik GM24U1
    sprzęgło mokre 4- tarczowe przeniesienie napędu łańcuch tulejkowy T1 9,525x6x9,52 48 ogniw
    skrzynia biegów 3-stopniowa
    zapłon iskrowy,
    instalacja 6v
    przeniesienie napędu ze skrzyni na koło tylne łańcuch rolkowy R1-12,7x8, 51x7,75 122-ogniw zamknięty w osłonie
    masa silnika z osprzętem bez oleju 24kg

  • Pamiętna podróż/przygoda

    wszystkie wyjazdy

  • Plusy i minusy pojazdu

    plusy :bardzo wysoki komfort jazdy spowodowany specyficznym zawieszeniem przednim,bez awaryjność (o ile wszystko zrobi się dokładnie i z dobrych materiałów),ekonomiczny i płynny silnik,piękny wygląd
    minusów nie zauważyłem ha,ha,ha

  • Osiągnięcia

    przejechany bez awaryjnie sezon 2010 (6000km)po zlotach i innych imprezach motocyklowych
    pierwsze miejsce w kategorii "najwolniejsza jazda" (polega na przejechaniu jak najwolniej odcinka 25 m startuje się dwójkami na zlocie w Krąpiewie (pierwszy atomowy zlot 2010)

  • Marzę o...

    marzę o dalszym odrestaurowaniu starych motocykli i przywracaniu im dawnego blasku

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Własne Projekty Motocykl
  • Kinroad XT50Q KING
  • Lada 2103
  • Opel Kadett
  • Suzuki RF 600
  • Simson KR 51 schwalbe

Co robią kierowcy na PJ