Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1983 r.
Łękołody
250 cm3
19 KM
0.00 s
MZ TS 250/1 zakupiona 20.11.2010 roku! Sprzedana na przełomie stycznia/lutego 2011 :(
Mój pierwszy prawdziwy motocykl, niestety napaliłem się, i kupiłem nic nie wartą kupę złomu i jak najszybciej się go pozbyłem.
Rama i silnik od wersji TS, zbiornik, przód i boki od ETZ, zawieszenie tylne od ES. Zegary i reflektor od Jawy :D Można powiedzieć że taki bardzo składak z niej :)
Kupiona w celu oswojenia sie z większymi motocyklami i podszkolenia w jeździe na wiekszych maszynach.
Brak
hmmm, może boczna stópka :D Bo centralna jest za krótka
Pieciobiegowy, więc raczej w wersji TS 250/1. Nowy cylinder, gaźnik po regeneracji. Jest mocny i zrywny daje rade pod górki bez zająknięcia. Ogólnie silnik to była najmocniejsza strona tego egzemplarza... Ale po krótkim czasie od zakupu zaczął się sypać -> nie mogłem znaleźć luzu i zaczął pić olej ze skrzyni w dużych ilościach więc zapadła decyzja o sprzedaży na części!
Twarde, podobno było robione i jeszcze ma się rozchodzić. Cały przód jest od ETZ co trochę ją podwyzsza. Z tyłu amortyzatory od MZ ES.
Powrót do domu 15km na bardzo ostrym nielegalu w temperaturze 4 stopni :D Na szczęście bez niespodzianek.
Na chwilę obecna motocykl poszedł w piz du, mam nadzieje że nowemu właścicielowi się przyda :)
-Stan agonalny motoru
+nieziemska moc i prędkość porównując do simsona :D
kupno i powrót do domu... sprzedaż
tym, żeby kiedyś kupić zadbaną ETZ :) Bo jazda na ETZcie jest najlepszą jazdą na świecie :D