Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1990 r.
Łask - Kolumna
250 cm3
21 KM
27 Nm
9.00 s
Sprzedany
Nie ma i nie będzie.
* Typ: dwusuwowy, z przepłukiwaniem zwrotnym, chłodzony powietrzem
* Układ: jednocylindrowy
* Rozrząd: tłokowy
* Pojemność skokowa: 243 ccm
* Średnica x skok tłoka: 69 × 65 mm
* Stopień sprężania: 10: 1
* Moc maksymalna: 21 KM/5500 obr/min
* Maksymalny moment obrotowy: 27,5 Nm/5200 obr/min
* Zasilanie: gaźnik BVF 30 N 31, 30 mm
* Smarowanie: mieszankowe (50:1)
* Rozruch: nożny
* Alternator: 180 W, 12V
* Zapłon: elektroniczny
* Maks. moc przy ok. 5500 obr/min : 21 KM (15,5 kW)
* Maks. moment obrotowy przy ok. 5200 obr/min : 27,4 Nm (2,8 kGm).
* Silnik powinien być smarowany mieszanką paliwa z olejem o proporcji 50 : 1.
100% DDR :):)
Oryginał i wygodne
Oryginał :)
+ Przyśpieszenie powyżej 3000 RPM.
+ Prędkość maksymalna.
+ Zrywny
+ MZ :)
+ Wytrzymały
- Spalanie
140 km/h licznikowe,nie sprawdzałem z autem.
Wystarczająca prędkość.