Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1997 r.
północny zachód
1200 cm3
104 KM
108 Nm
3.80 s
Bardzo wygodny sprzęt, pozornie duża maszyna, jednak podczas jazdy bardzo poręczna dzięki stosunkowo niedużemu rozstawowi osi, w zakrętach prowadzi się jak po sznurku, nawet przy małych prędkościach, mimo wysokiego zbiornika paliwa (25 l) i rządowej czwórki zaskakująco niski środek ciężkości. Wysokość siedzenia 790 mm, co jest ideałem dla kierownika mojego wzrostu - 176 cm. Dobra ochrona przed wiatrem i deszczem, chociaż szyba mogłaby być trochę wyższa - w rocznikach "98+" jest już poprawiona i jest taka, jak w Hondzie Pan Euro 1100. Świetne wykonanie - spasowanie części, 4 zegary w chromowanych obwódkach, grubość plastików, jakość lakieru nie pozostawiają nic do życzenia.
Nadstawka - deflektor "Polo" nad szybą kupiona nowa na ebay-u
Grzane manetki Oxford, interkom
Mocna czwórka 1200 o oryginalnym brzmieniu - blaszane wiadro pełne nakrętek na jałowym biegu, po ruszeniu wydechy przyjemnie gwiżdżą. 6-biegowa skrzynia, na "6" wystarczy mocniej odkręcić, bez redukcji świetnie zbiera się do wyprzedzania.
komfortowe, dobrze zestrojone także do szybszej jazdy po zakrętach.
II połowa sierpnia - trasa Świnoujście - Jarosław na XX zlot w Radawie. W jedną stronę - 930 km, nagroda za najdłuższą trasę : ). Żadnych problemów po drodze.
Na wiosnę duża nadstawka na szybę z: http://www.british-customs.com/triumph-trophy-laminar-lip-1997-98.html#
więcej basu w wydechach
Plusy - j.w.
Minusy:
- przy dużych prędkościach duże spalanie (>6,5 l/100);
- napęd łańcuchem/ brudna tylna felga, smarowanie :(
Triumph Sprint GT 1050