Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2010 r.
110 cm3
11 KM
9 Nm
0.00 s
fajny motorek ale brakuje mu tego piatego biegu,mam nadzieje ze da sie go odblokowac:)albo przynajmniej zmienić zebatki:)
No niedawno wskoczyło juz 13000km i czekało mnie kilka wymian,więc tak-łożyska tylnego koła wraz z łożyskiem zabieraka,uszczelka pod głowicą oraz cylindrem,zimeringi na wale,kopce,wałku zębatki zdawczej oraz stopki zmiany biegów,wymiana zestawu napędowego czyli dwie zębatki plus łańcuch,a wszystkie mocowania plastików popękały i trzeba było już kombinować po swojemu :)
Sportowe Hamulce hydrauliczne tarczowe z przodu, Gaźnik Japoński KEIHIN - lic. MIKUNI ,Świeca sportową lic. NGK.Zapłon elektroniczny CDI - moduł tuningowy + Sportowa cewka. jeszcze w zamiarach bi-xenon z przodu:)Zmaina zebatki przedniej na 16Z teraz pierwszy bieg znacznie sie wydłużył :) ale ma jeszcze na tyle mocy ze mozna zmienic jeszcze tylnia zebatke :)
Silnik czterosuwowy, jednocylindrowy chłodzony powietrzem.
z przodu dobre tyl troche twardszy.
jeszcze przedemna:)
zrobic prawko i kupno suzuki bandit 1250
niestety jeden minus, brak schowka,trzeba dokupic kufer.
dotarty i chodzi jak zły te 11 koni da sie odczuc:) ile leci? niewiem bo wskazowka wychodzi daleko poza skale prawie spowrotem pod zero:) (skala standardowa 80 )
tanim paliwie i dobrych drogach:)