Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1989 r.
Chełm
243 cm3
21 KM
27 Nm
0.00 s
Motocykl zakupiony na części.
Wielkim mankamentem jest zwichrowana rama i lagi.
Chwilowo nie posiada stożka sprzęgła i gaźnika.
Stoi sobie w piwnicy przykryty kocem i czeka na "lepsze czasy"
Chciałbym silnik oraz nadwozie tego motocykla odremontować i zastosować tłok "301" a może nawet zaadaptować membranę.
-Nawiercana tarcza hamulcowa
-Błotnik plastikowy z późniejszych modeli ETZ
-Skracany przedni błotnik
EM250 chłodzony powietrzem dwusów.
Zawieszenie standardowe,niestety z powodu zużycia
brak jakiejkolwiek amortyzacji.
Do tego przednie lagi lekko skrzywione co powoduje zacinanie się przedniego zawieszenia.
Powrót tym cudem do domu.
Motocyklem właściwie nie da się jechać.
Remont albo utylizacja.
A tak naprawdę to model 251 jest moim marzeniem.
Jednak z braku środków w zeszłe wakacje zakupiłem 250 do remontu.
Teraz trafiła się okazja,ten motorek za grosze.
Zakupiłem go ponieważ potrzebowałem kilku elementów,
w przyszłości chciałbym nabyć prostą ramę i tłok 301.
Plusy:
-Mimo tego jak wygląda bardzo ładnie gwiżdże
-Myślę że tą stówkę wyciśnie :)
-Stopka boczna
-Miało bardzo dobry stożek sprzęgł-być może oryginalny DDR
-Gaźnik podaje paliwka innej maszynie
Minusy:
-Wycieki z przedniego zawieszenia
-Brak amortyzacji
-Cieknąca pompka hamulcowa i hamulca niemalże nie ma
-Cieknący silnik na połączeniu karterów
-Ciągnące sprzęgło
-Ślizgające się sprzęgło
-Krzywa tylna felga
-Krzywa rama
-Zapłon bateryjny
-Brak ładowania
-Wylatany gaźnik
-Brak 3 biegu
-Wyskakujący 2 i 5 bieg
-Marne opony
-Moto zaniedbane i po licznych wypadkach
-Zapłon robiony na krótko-ktoś zastąpił elektronika platynkami :(