facebook
System PJ
to 129 373 pojazdów na 669 425 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

MZ ETZ 250 1987r

Oglądano już 5226 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o MZ ETZ 250 »
  • Rocznik

    1987 r.

  • Właściciel

    Jaroo1592

  • Kategoria

    Szosowe

  • Lokalizacja

    Wzw

  • Pojemność

    301 cm3

  • Moc

    29 KM

  • Max. moment obrotowy

    34 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    7.23 s

  • Opis

    Witam. Jak widać na foto posiadam motor Mz 250/301 robioną od podstaw;] Rama malowana podkładem piaskowana oraz pomalowana lakierem z palety mercedesa czarny metalic . Bak błotniki oraz boczki pojazdu zrobione w ten sam sposób pomalowanie kolorem złoty metalic u lakiernika.Motorek posiada bardzo wiele nowych części ;
    - Siedzenie
    - Licznik
    - Obrotomierz
    - Wszystkie linki
    - Kierownica
    - Opony , dętki
    - Tłumik
    - Filtr
    - Półka zegarów
    - Kierunki klosz
    - Regulator napięcia elektroniczny , Kondensator , Wirnik
    - Platynki
    - Łańcuch i zębatki Tył oraz przód
    - Akumulator
    - Gumy na łańcuch i osłona łańcucha oraz cały naped prędkościomierza
    - Manetka gazu z blokadą
    - Uchwyty Silnika
    - Akumulator
    - Żarówki
    - Teleskopy przód i Tył
    - Nóżka boczna
    - Podnóżki
    - Błotniki
    - Oraz prawie cały silnik :D za dużo do pisania
    - Pompka hamulca przedniego DDR po renowacj
    - Zakup orginalnego Tłumika


  • Tuning

    O ile można to nazwać tuningiem po prostu usprawnienia ;

    -Cylinder 301 tłok ze stopu k20 z 3 pierścieniami
    -Filtr powietrza coś na zasadzie stożka ;]
    -Polerowanie przepustnicy gaźnika oraz 3 komór płuczących
    -Wał IFA wzmacniany
    -Polerka Kanałów
    -Strumiennica w krućcu ssącym oraz polerka
    -Rozpiłowanie kanałów
    -Sportowy stożek sprzęgła
    -Zębatka przód 22 zęby

    Było by na Tyle ;]

  • Silnik

    !!! Uwaga!!! Moc i moment obrotowy mierzony specjalna aparaturą coś w rodzaju sondy do wydechu. W silniku właściwie też nowych części jest bardzo wiele ;
    - Stożek sprzęgła
    - Wał
    - Cylinder z osprzętem 301
    - Tryby skrzyni biegów
    - Wodziki
    - Cały układ startera
    - Łożyska i Uszczelniacze
    - Łożyska igiełkowe
    - Dysze gaźnika
    - Tarcze sprzegła
    - Tuleje złączającą sprzęgło

    Po tym wszystkim motór zalany olejem przekładniowym Castrol i do tej pory zrobione 1900 km więc trochę ponad docieranie

  • Zawieszenie

    -Sprężyny przód Pro Motto Guzii

    -Tylne fabryczne z regulacją

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Każda;]

    Właściwie jeżdżę ekonomicznie przy 4 tys zmiana biegu ;] i spala na 100 4,75 litra przy średniej prędkości 75 km/h na godzinę i dojadę wszędzie. Trochę wolniej ale dojadę :D Bywa że dziennie walne 60 km , 80 km a nawet 100 i chodzi bez problemu ;]

    Lecz jak trzeba to zdarza się odcięcie :D

  • Perspektywy

    Co do tego motoru Tylko dbać dbać i jeździć ;]

    Mam już Pierdolca na punkcie tego Motoru ;]

  • Plusy i minusy pojazdu

    + wygoda
    + przyspieszenie
    + prędkość
    + wygląd
    + niezawodność
    + dobrze trzyma się drogi (kwestia opon z zawieszenia) ;]
    + dzwięk


    Minusów nie ma jak narazie ;]

  • Marzę o...

    - Tańszej Pb 95






    Kometarze mile widziane ;] Pozdrawiam .

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Daewoo Nubira
  • Mercedes 190
  • Audi 100
  • Simson SR 50
  • Piaggio Typhoon 50
  • Skoda Favorit

Co robią kierowcy na PJ