Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1985 r.
Częstochowa/Wrzosowa
60 cm3
6 KM
8500 Nm
0.00 s
Simson S51 B-2(4).
Zakupiony w Grudniu 2009.Do lutego przesiedział w garażu.Simek był po remoncie silnika więc nie trzeba było nic w nim grzebac.Krok po kroku coś w nim zmieniałem na oryginalne.Ostatnio wypolerowałem wszystkie aluminiowe elementy i jak na razie się trzyma :)
Żadnego wypadku ani poważnej awarii nie miałem(Odpukac).
Wizualny:
-Oryginał 4 ever ;)
Mechaniczny:
-Przerobienie tłumika na AOA1
60cm3 Cylinder Almot.
Silnik oryginalny Simsonowski,po remoncie
chłodzony powietrzem,
jednocylindrowy,
4-tero biegowy,
Wygodne, bardzo miękkie siedzenie. Lekki przód i trochę twardszy tył.Świetne do jazdy Enduro jak i na drogę asfaltową.Resory tylnie z regulacją.
-Prawie 2 kilometry od domu pękła mi linka od gazu i musiałem dopchac w upał.
-Pod szkołą rozwalił mi się kranik i prawię dwa litry benzyny zostały na trawniku.
-Podczas nauki stuntu przy 60 km/h odkręciły mi się stopki kierowcy.
-Zgasł mi kiedyś Simek, kopałem przez kilka minut żeby zapalic go, już miałem pchac do go do domu kiedy zauważyłem że fajka wyleciała mi z cewki zapłonowej.Wsadziłem i pojechałem dalej xD
-V-max po trasie i brak paliwa na światłach...
Już żadne, bo sprzedany ;)
Plusy :
-Szybki jak na swój wiek,powala na głowę dużo chińskich 80cm3.
-Jak dotąd niezawodny silnik i części nadwozia
-Dużo oryginalnych części
-Zrywny
-6 koni mechanicznych
-Dobrze radzi sobie w terenie
-Dużo wypolerowanych części
-Moje oczko w głowie xD
-Głośny klakson
-Mocne i widoczne Kierunkowskazy
Minusy:
-Że go sprzedałem ;(
Nabycie tego sprzętu :)
V-Max około 80 km/h z górki, 80 km/h też po prostej ale potrzeba było dłuższego odcinka.Jak na Simsona to cud.Lepszy od wszystkich chińskich kibli i innego chłamu pochodzącego z Chin.
Tym aby miec kasę na mocniejszy sprzęt i pozostawienie go przy sobie.Zachowac Sima w oryginale.