Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1989 r.
123 cm3
14 KM
0.00 s
motor 10 lat stał zepsuty w garażu bo tata nie miał czasu ani chęci koło niego robić aż w końcu pewnego pięknego dnia pomyślałem sobie że sam spróbuję go naprawić i udało mi się;p
Naklejki na bak, przerobione błotniki, tarcze sprzęgłowe od mz 150, podniesiony tył
Chłodzony powietrzem, dwusuwowy, jednocylindrowy. Śr. cylindra/skok tłoka 52/58 mm Stopień spręż. 9:1 Pojemność skokowa 123 cm3 Moc max 14 KM Gaźnik K65 o śr. gardzieli 24 mm Sprzęgło wielotarczowe, mokre Skrzynia 4-biegowa, Zapłon elektroniczny bezstykowy.
Silnik obecnie po drobnym remoncie.
miękkie wygodne, motor dobrze pokonuje zakręty
Szalona jazda po bezdrożach i lesie:)
Zakup stożkowego filtra, nowego wahacza i siedzenia
Plusy:
+mocny
+szybki
+zrywny
+ładny
Minusy:
-brak papierów
-trudno dostępne części
-5m na tylnym kole
-1m na przednim
-120km/h na prostej
-doprowadzenie go do obecnego stanu
tanim paliwie, jeździe bez ryzyka złapania przez policję, łatwym dostępie do części