Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1995 r.
499 cm3
58 KM
0.00 s
Miałem odrobinę szczęścia i kupiłem w rozsądnych pieniądzach moją piękność jako uszkodzoną. Była śliźnięta ale całkowicie sprawna. Zdjęcia jak była grnatowa są robione zaraz po zakupie.
Może tego nie można zaliczyć za tuning ale za naprawę ale zrobiłem :
- zegary od CBR1000
- Wmontowany licznik rowerowy z 17 funkcjami SIGMA SPORT
- Malowanie to oczywiste
- szyba przednia z GS500 (malowana, oryginalnie cała przezroczyta)
- Tłumik TAKKONI +wyjmowany silencer
- kanapa ze skóry 2 kolory
- alarm
Z zegarami było najwięcej roboty ale się udało. Wszystko działa i nie ma lipy.
W mojej były rozwalone zegary ale środki działały. Dwa miesiące kombinacji i jest jak widać. Najwięcej roboty było z tym licznikeim sigma bo musiałem go wybebeszyć żeby się zmieścił ale wszystko działa jak należy.
Silnik fabryczny nieblokowany , ma przejechane 4000 więc nie dotykam. Wymieniłem jedynie tarcze sprzęgła ale jak się potem okazało zupełnie nie potrzebnie
Powrót z Zabrza po zakupie :)
To był szczęśliwy dzień :)
Nie zmieniam, nie sprzedaję, nie chcę nic lepszego
Jest to cudo które było poza sferą moich marzeń
wcześniej zajezdzałem motorowery więc to jest dla mnie REAL DEMON
Same plusy
No może jeden minus
- części dosyć drogie i czasem kiepsko z używką ale to przecież HONDA :)
- Tańszym paliwie
- Bezpiecznych drogach
- Tolerancji ze strony innych uczestników ruchu