Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1992 r.
Mrowiska
599 cm3
86 KM
58 Nm
4.50 s
Sprzedany!!!
W 1992 r rozdwojone dźwigienki zaworowe zastąpiono pojedynczymi. Wraz z nimi przyszły drobne zmiany w przełożeniach skrzyni biegów.
DANE EKSPLOATACYJNE
- Przegląd techniczny co 6 000 km
- Wymiana oleju silnikowego co 6 000 km.(Koszt ok.120zł)
- Wymiana filtru olejowego co 6 000 km. (K&N KN-138,Koszt ok.50zł)
- Olej silnikowy 10 W 40 (4 litry). (Mobil 1 Extra 4T)
- Filtr powietrza K&N Su-7592(Koszt ok. 330zl)
- Swiece zapłonowe NGK CR 9EK lub DR8ES(Koszt ok.30zł lub ok.10zł)
- Olej teleskopowy SAE 10 478 ml w kazdej goleni.
- Akumulator 12 V 14 Ah. (YUASA YB10L B2,Koszt ok.140zł)
- Luz zaworowy przy zimnym silniku: ssące 0,10mm-0,15 , wydechowe 0,18mm-0,23mm.
Brak
SILNIK:Czterocylindrowy, rzędowy, czterosuwowy, chodzony powietrzem.Rozrząd typu DOHC, cztery zawory na cylinder,cztery gaznikiki o średnicy przelotu 33mm, rozrusznik elektryczny,Alternator o mocy 360W Średnica cylindra/skok tloka 62,6/48,7 mm, pojemnść skokowa 599 cm^3, stopień; sprężania 11,3:1. Moc maksymalna 63kW (86KM) przy 11 000 obr/min. Maksymalny moment obrotowy 58,5Nm przy 9600 obr/min.
PRZENIESIENIE NAPEDU: Wielotarczowe sprzęgło w kąpieli olejowej, sześciostopniowa skrzynia biegów, łańcuch rolkowy typu o-ring.
OSIĄGI: Prędkość maksymalna 215km/h, (ok 230km/h ;-))
przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 4,5 sekundy, średnie zużycie paliwa 5,3 litra na 100 km.
Stalowa boczna, widelec teleskopowy o średnicy rur nośnych 41mm, wahacz wleczony podparty centralnym elementem resorująco-tłumiącym Hamulce: przód-dwie plywajace tarcze o średnicy 290 mm, tył- tarcza o średnicy 250mm. Ogumienie: przód - 110/80 V17, tył - 140/80 V 17.
Nie ma jak na razie jakieś większej. Na dzień dzisiejszy leciałem 230 km/h tym motocyklem.
Nie zrobić sobie i innym krzywdy...
Plusy:
+ idealny na pierwsze moto
+ zero problemów z opanowaniem motocykla
+ centralna podstawka
+ dobre hamulce
+ z łatwością wchodzi w zakręty
+ najtańsze 200 km/h ;-)
Minusy:
- zacinający się napinacz rozrządu
- mało czytelny prędkościomierz
- zbyt krótkie wysięgniki lusterek wstecznych
Na razie nie ma się czym chwalić ...
Honda CBR 900RR Fire Blade :-)
Super Efka ;D moja ocenka to 10/10,
zapraszam do skomentowania mojej
Pozdrawiam
Bardzo ładne moto;) Skomentuj moje;D Pozdrawiam;P
Witam .. ;)
No piĘkna maSzyna .. ;D
DaJe maX ...=)
ZapraSzam do Mojego MOTO ..!
PozdR. mPowErr .. ;)
Ładna suzzi,fajnie wyglada.zapraszam do mnie.pozdrawam
FAJNA SUZZI OCEŃ MOJA!!! POZDRO!
Piękna maszyna :D 6/6
Piekne jajko fajne malowanie wielka 6 pozdro;)
Ciekawe kolorki:)jednak SUzuKA to jest to;)
spoko sprzet maks pozdro i zapraszam do oceny mojej jawy
spoko fajnie pomalowany
elegancki motorek fajne malowanie pozdro
extra sprzecik zapraszam do mnie
zawalisty sprzecik moze kiedy sobie taki kupie max '] pozdro
luknij do mnie
miałem kiedyś taką samą,. porządne moto,. dobrze służyła,.pozdrawiam i zapraszam,.
fajne suzuki:D,polatał bym na takim z chęciom:).pozdrawiam i zapraszam do mnie.
super sprzet pozdro wpadnij do mnie
niezla maszyna pozdrawiam i zapraszam do mnie
nie no pełen szacun kolego
z motorynki na taką maszyne sie przesiąsć. respect
zapraszam
Piekne suzuki ale nie wierze ze az tak ciezko na tylnie kolko to postawic chyba ze ma taki ciezki przud zapraszam do skomentowania mojego simka pozdro