Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2003 r.
Czermin/Mielec/Rzeszów
487 cm3
48 KM
39 Nm
6.00 s
Gmole, owiewka
typ: Czterosuwowy, dwucylindrowy w układzie rzędowym
Rozrząd DOHC, 2 zawory na cylinder
Pojemność skokowa 487 cm3
Średnica x skok tłoka 74 x 56,6 mm
Stopień sprężania 9 : 1
Moc maksymalna 46KM przy 9200 obr/min (od 1996r 45KM)
Maksymalny moment obr. 39Nm przy 7800 obr/min
Zasilanie 2 gaźniki Mikuni BST 33 SS
Smarowanie Pod ciśnieniem z mokrą misą olejową
Rozruch Elektryczny
Alternator 230W
Akumulator 12 V11 Ah
Zapłon Elektroniczny
Chłodzenie Powietrze
Zawieszenie przód Widelec teleskopowy, średnica rur nośnych 37 mm, skok 120 mm, od 1993 r regulacja napięcia wstępnego sprężyn
Zawieszenie tył wahacz wleczony, stalowy, pojedynczy elementy tłumiąco-resorujący, skok 115 mm
Pierwsza przejażdżka :)
Więcej plusów, mniej minusów
Gumowych drzewach, i kierowcach samochodów patrzących w lusterka
Spox sprzęt. 10/10
Zajrzyj do mojego NRGka!!!
(Też jestem z Czermina)
Spoko sprzęt pozdrawiam i zapraszam do mnie
Elegancki sprzęt.
Zapraszam do mnie. Pzdr
Fajny motor moja ocenka 10/10,
zapraszam do skomentowania mojego simsona
Pozdrawiam
Elegancki sprzet,w idealnym stanie;p
Daje 10/10
Zapraszam do mnie;p
fajne moto 10/10 SZEROKOŚCI i zapraszam do mojego moto
Fajna maszyna 10/10
Pozdro.
Wpadnij do mnie z komentarzem:)
Super :)