Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1990 r.
BP
60 cm3
7 KM
8 Nm
3.00 s
Jest to wersja S-51/1 B produkowana od 1989 do 1990 (bogatsza wersja B1/4 rozni sie m.in 35w reflektorem, klaksonem w pobliżu reflektora, czujnik przedni stopu, nowy czujnik tylny, reflektor zapala sie po wlaczeniu silnika,ładowanie z prostownikiem i ELBĄ)
Simson w zimę dostał nowy lakier, cylinder 60 cross impex i gaźnik 19mm. Ogólnie od kat go mam to wymienilem w nim pare rzeczy nowa opona przód, akumulator, cewke i przewod wn, siedzenie obszyte nowa tapicerka, i wiele innych. Na razie jest to jeszcze 60/2 ale mocy ma pod dostatkiem dt ma problemy żeby wyprzedzić dopiero od 75.Simson przed sprzedaza wrocil do oryginalu (silnik 50ddr i gaznik 16n 3-4i z wizualki) i tak zostal sprzedany
mechaniczny:
-cylinder 60
-tłok odchudzony podcięty od ssania 1mm
-gaźnik bvf 19n1-11
-tłumik aoa1
-filtr z wkładem gąbkowym
-nacinane szczeki hamulca
wizualny:
-białe klosze kierunków
-tył bez błotnika
-niebieskie podswietlenie licznika
-przedluzka amora(brak na zdjeciach)
stacyjka sr50 przy kierownicy(brak na zdjeciach)
pojemność-60
wydech-28mm poszerzony po 1mm na strone
okno dolotowe- 1mm w dol i 2,5mm w gore z jezyczkiem
pluki-36mm
dolot-19mm
tuleja scieta przy wlocie plukow(od spodu)
Polerka wydechu, i delikatna ssacego i plukow
gaźnik-19mm
tłumik-aoa1
reszta seria
Ja simonem koledzy : aeroxem, routerem, ferro jeździliśmy po deszczu cisnęliśmy ile fabryka dala ( wiadomo ze chinole trochę z tylu były ale o dziwo aż tak daleko nie odstawały:))
Z kolego on dt po mieście ganialiśmy
I wiele innych które jak będę miał czas to opisze
W wakacje średnio raz na tydzień trasa 80 km bez najmniejszej awarii nabrałem dzięki temu do niego spore zaufanie 40 km w jedna stronę bez najmniejszego postoju z prędkością 72km/h
I ogolnie zal sie z nim rozstawac. Bo pomimu tylu godzin nad nim spedzonych nie zawiodł i zawsze dowozil.
docisk sprzęgła od s70, 60/4, spawak i może inny zapłon jak kasy starczy
stopka boczna z gilery dna (zostało tylko zrobić mocowanie i zakładać)
Najprawdopodobniej zostanie sprzedany. Nastepnym motorkiem powinna byc honda nsr125.
SPRZEDANY Oby nastepny wlasciciel dbal o niego co najmniej tak samo ja jak
SPRZEDANY
+wygląd
+dostępność części
+przyspieszenie
+prędkość max
+w trasie nigdy nie zawiódł
+duża możliwość tuningu
+duza moc i to sie czuje
+po remoncie bezawaryjny
-słabe swiatla
-wibracje (szczegolnie dokuczliwe dla pasazera)
-przydalo by sie chlodzenie ciecza
85km/h z delikatnym wiatrem w plecy. A tak to 80/78 bez zylowania
jedno marzenia sie spelnilo
za komenty sie odwdziecze