facebook
System PJ
to 129 373 pojazdów na 669 425 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Simson S 51 1990r

Oglądano już 5726 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Simson S 51 »
  • Rocznik

    1990 r.

  • Właściciel

    kamil325

  • Kategoria

    Sportowe

  • Lokalizacja

    BP

  • Pojemność

    60 cm3

  • Moc

    7 KM

  • Max. moment obrotowy

    8 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    3.00 s

  • Opis

    Jest to wersja S-51/1 B produkowana od 1989 do 1990 (bogatsza wersja B1/4 rozni sie m.in 35w reflektorem, klaksonem w pobliżu reflektora, czujnik przedni stopu, nowy czujnik tylny, reflektor zapala sie po wlaczeniu silnika,ładowanie z prostownikiem i ELBĄ)


    Simson w zimę dostał nowy lakier, cylinder 60 cross impex i gaźnik 19mm. Ogólnie od kat go mam to wymienilem w nim pare rzeczy nowa opona przód, akumulator, cewke i przewod wn, siedzenie obszyte nowa tapicerka, i wiele innych. Na razie jest to jeszcze 60/2 ale mocy ma pod dostatkiem dt ma problemy żeby wyprzedzić dopiero od 75.Simson przed sprzedaza wrocil do oryginalu (silnik 50ddr i gaznik 16n 3-4i z wizualki) i tak zostal sprzedany

  • Tuning

    mechaniczny:
    -cylinder 60
    -tłok odchudzony podcięty od ssania 1mm
    -gaźnik bvf 19n1-11
    -tłumik aoa1
    -filtr z wkładem gąbkowym
    -nacinane szczeki hamulca
    wizualny:
    -białe klosze kierunków
    -tył bez błotnika
    -niebieskie podswietlenie licznika
    -przedluzka amora(brak na zdjeciach)
    stacyjka sr50 przy kierownicy(brak na zdjeciach)

  • Silnik

    pojemność-60
    wydech-28mm poszerzony po 1mm na strone
    okno dolotowe- 1mm w dol i 2,5mm w gore z jezyczkiem
    pluki-36mm
    dolot-19mm
    tuleja scieta przy wlocie plukow(od spodu)
    Polerka wydechu, i delikatna ssacego i plukow
    gaźnik-19mm
    tłumik-aoa1
    reszta seria

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Ja simonem koledzy : aeroxem, routerem, ferro jeździliśmy po deszczu cisnęliśmy ile fabryka dala ( wiadomo ze chinole trochę z tylu były ale o dziwo aż tak daleko nie odstawały:))

    Z kolego on dt po mieście ganialiśmy
    I wiele innych które jak będę miał czas to opisze
    W wakacje średnio raz na tydzień trasa 80 km bez najmniejszej awarii nabrałem dzięki temu do niego spore zaufanie 40 km w jedna stronę bez najmniejszego postoju z prędkością 72km/h

    I ogolnie zal sie z nim rozstawac. Bo pomimu tylu godzin nad nim spedzonych nie zawiodł i zawsze dowozil.



  • Perspektywy

    docisk sprzęgła od s70, 60/4, spawak i może inny zapłon jak kasy starczy

    stopka boczna z gilery dna (zostało tylko zrobić mocowanie i zakładać)
    Najprawdopodobniej zostanie sprzedany. Nastepnym motorkiem powinna byc honda nsr125.

    SPRZEDANY Oby nastepny wlasciciel dbal o niego co najmniej tak samo ja jak
    SPRZEDANY

  • Plusy i minusy pojazdu

    +wygląd
    +dostępność części
    +przyspieszenie
    +prędkość max
    +w trasie nigdy nie zawiódł
    +duża możliwość tuningu
    +duza moc i to sie czuje
    +po remoncie bezawaryjny

    -słabe swiatla
    -wibracje (szczegolnie dokuczliwe dla pasazera)
    -przydalo by sie chlodzenie ciecza

  • Osiągnięcia

    85km/h z delikatnym wiatrem w plecy. A tak to 80/78 bez zylowania

  • Marzę o...

    jedno marzenia sie spelnilo
    za komenty sie odwdziecze

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Honda Civic
  • Yamaha DT 80
  • Volkswagen Polo
  • Opel Vectra
  • Suzuki SV 650s
  • Simson S 51

Co robią kierowcy na PJ