Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2003 r.
Bielsko-Biała
125 cm3
30 KM
19 Nm
6.00 s
Wersja JC22B kupiona 11.12.2009r.Gdy ją kupiłem miała niecałe 10 500 km przebiegu. Motocykl był bardzo zadbany ale i tak dopracowałem jeszcze parę szczegółów po zakupie. Jeżdżę na paliwie PB95 oraz oleju Castrol Power 1 Racing :)
Jeszcze więcej zdjęć:
http://www.bikepics.com/members/ryba0508/03nsr125/
JEST TO MOJE BYŁE MOTO, ZOSTAŁA SPRZEDANA W DNIU 9.10.2010r.
Wymienię co na razie zrobiłem (nawet pierdółki):
- Sportowy tłumik SHARK wraz ze sportowym dyfuzorem i końcówką carbonową (tłumik założony został już w Niemczech przez poprzedniego właściciela)
- Wymiana wszystkich czterech kierunków na stożkowe, carbonowe z białym szkłem
- Pomalowanie napisów na oponach na biało
- Przyklejenie białych pasków na felgach
- Dodane naklejki ścigacz.pl oraz inne (SCOTT, FOX, Castrol, Brembo...)
- Przykleiłem jeszcze dodatkowy tankpad z napisem HONDA wygląd Carbon look
- Chromowane nakrętki na wentyle
- Wymieniłem płyn hamulcowy (MOTUL DOT4)
- Odblokowałem moduł zapłonowy (CDI)
- Wymieniony został olej przekładniowy (MOTUL TRANSOIL EXPERT 2 STROKE)
- Również wymieniłem płyn chłodniczy (PRESTONE)
- Wymieniłem świecę NGK BR9ECS
- Zmieniony został przerywacz
- Wstawione zostały żarówki halogenowe 35/35W xenon look oraz białe LED'owe postojówki
- Został wymieniony moduł od zaworu wydechowego z TV-124 na tv-78 który otwiera zawór w 100% a nie w 70% tak jak
poprzedni zablokowany
- Oklejenie folią carbonową emblematy przednich setów (osłonę butów) oraz oklejenie osłony łańcucha
- Odnowienie wydechu (spray czarny żaroodporny)
- Wymieniłem zestaw napędowy: łańcuch DID 520 NZ a zębatki 14/36 Sunstar
- Tank cap 3D wygląd Carbon look
- Brakująca naklejka Shark na końcówkę wydechu
- Nowa guma na dźwignię zmiany biegów
- Nowa gąbka filtru powietrza
- Nowe klocki na tył Brenta
- Nowy akumulator żelowy JMT
- Nowy, oryginalny regulator napięcia
- Nowe klocki na przód Ferodo
Dwusuwowy, chłodzony cieczą.
Liczba cylindrów: 1
Rodzaj rozrządu: membrana, zawór wydechowy
Pojemność skokowa: 124,8cm³
Średnica cylindra/skok tłoka: 54mm/54,5mm
Maksymalny moment obrotowy: 19,8Nm przy 9000 obr/min
Pojemność zbiornika paliwa: 13l
Rodzaj napędu: łańcuch
Myślę, że idealny kompromis pomiędzy mocą a awaryjnością.
SHOWA, w miarę miękkie
Będzie wiele :)
Na pewno ten sezon pojeżdżę a zobaczymy jak to będzie później.
Plusy:
+ Dobre osiągi jak na 125 ccm
+ Zdecydowanie wygląd
+ Dobre hamulce
+ Wygodna pozycja w porównaniu do innych sportów
+ Niezawodność
Minusy:
- Duże spalanie przy ostrej jeździe
- Słabe światła przednie
- Duży apetyt na olej z dozownika
Samo kupno NSR jest dla mnie osiągnięciem.
Honda CBR600 F4
A z takich mniej realnych to CBR600 RR albo R6 od 2003 roku.