Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2009 r.
Kościan
50 cm3
4 KM
8900 Nm
30.00 s
Jego starszy brat to typ klasyczny.On sam, poza rodzinną elegancją, posiada jeszcze drapieżny pazur. Czerwono-srebrny, połyskujący lakier i aluminiowe obręcze.Niezawodna moc silnika i lekkość w prowadzeniu.Manualna skrzynia biegów i charakterystyczna budowa przybliża użytkownikowi świat dojrzałych motorów.Uczy prawidłowych nawyków w ich późniejszym prowadzeniu i pozwala poczuć to jedyne w swoim rodzaju doznanie.Dosiadający Ogarów wpisująsię w klan rasowych znawców kunsztu i kultury motocyklowej
zdjęcia przedstawiają mojego ogara po tuningu :D
http://www.youtube.com/watch?v=my1V1QcBwo8 ----> praca silnika mojego ogara
- postojówki white xenon
- czerwona siatka bagażowwa
- listwa led niebieska w reflektorze
- żarówki h6 nibieskie świecące białym światłem
- czerwone paski na felgach
- podświetlenie licznika (biegi czerwony led, prędkościomierz niebieski led)
- podniesiony tył o 5 cm
- ucięty tylny błotnik
- czarny pokrowiec siedzenia
- pomalowane plastiki w kolorze pomarańczowym i czarnym
- lusterka f1 carbon
- pomalowany tłumik
- naklejki yamaha i monster
czterosuwowy,jednocylindrowy, chłodzony powietrzem
Trochę twarde, ale daje rade
było ich wiele :)
+wygodny
+małe spalanie
+manualna skrzynia biegów
+super przyspieszenie
+dźwięk silnika
+sportowy tłumik
- mały schowek
-słabe plastiki
- kupienie go
- v-max 85km/h
yamaha r1
tańsze paliwo