Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2003 r.
Dęblin
70 cm3
14 KM
0.00 s
70cc cylinder firmy Pover Force.Gaźnik Dellorto 19mm,króciec ssący Top Racing 19mm,Carbonowe Listki Membrany \'średnie\'Tuningowy klin Na wał z przyśpieszonym Zapłonie Top Racing,Zostały wymienione łożyska na wał Firmy NTN Naraku Racing,Nowy wał Korbowy firmy Power Rod,świeca zapłonowa NGK BR9EIX IRydium,Motor Po kapitalnym remoncie nowe łożyska uszczeliki nowe,symeringi pompy wody i całości silnika powymieniane, zembatka przód 15z,nowy Olej Motul 10w40,silnik po remoncie,,Silnik był odpalany na stole servisowym więc wszystko Ok gra gotowy żeby wsadzić go do ramy i jeździć,,Osobiście dodam że nie miałem okazji na tym silniku jeździć, romont silnika był robiony w 22.03.2012rok
Mineralli Dwusuwowy, jednocylindrowy, z 6-cio stopniową skrzynia biegów, chłodzony cieczą :)
Teleskopy przód, standar wahacz
50km OF-Road po lesie polanach itp.
Zpełnione..
+Duża moc jak na 50 mccm
+Nie straszne żadne dziury i wyboje
+Świetne przyspieszenie
+2 hamulce tarczowe
+Nadwozie i rama jak u prawdziwego
supermoto/crossa
-za miękkie zawieszenie jak na dwie osoby.
-brak miernika paliwa.
-za mały schowek.
KTM 525exc