Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1990 r.
Lubaczów
125 cm3
20 KM
9.00 s
naprawdę śliczny motorek, bardzo zrywny, dobre przyśpieszenie, ąz zadziwiające jak na tą pojemność, świetnie się prowadzi na zakrętach, świetny sprzęt dla początkujących ale nie tylko
przerobiony układ wydechowy, zamontowane dwa tłumiki z Yamahy FZR 600, ładnie i pasujące do tego moto manetki (z białymi płomieniami), zamontowany stożkowy filtr powietrza, przednia opona będzie zmieniona na rozmiar 120/70 R16 (aktualnie jest 90/90 R16) tył zostanie zmieniony na 140/60 R18 (obecnie 110/80 R18)
silnik YPVS (Yamaha Power Valve System) ponąć znacznie poprawia to osiągi (nie wiem bo innym nie jeździłem, więc nie mogę porównywać), spala ok 5 litrów na 100 km, posiada mieszalnik oleju, więc do baku lejemy czystą benzynę, a olej wlewamy do zbiornika pod siedzeniem, chłodzony cieczą
ogólnie jeden wielki plus, ale jest mały minusik (co nie jest winą pojazdu) za mała pojemność i za mała moc jak dla mnie :) (mam 24 latka i planuję przesiąść się na coś większego)
nie sprawdzałem osobiście, ponąć max prędkość to nie całe 160 km/h, spalanie 5l/100km, od 0 do 100 km/h około 9s, osobiście ścigałem się ze startu na odległości ok 1000m z Seatem Cordoba 1,8 GLX... heheh został Seacik z tyłu :D
realnie, Honda CBR 1000 lub Yamaha FZR 1000, ewentualnie Kawasaki GPZ 900, a w przyszłości Suzuki Hayabusa 1300 lub Yamaha R1 Turbo