facebook
System PJ
to 129 373 pojazdów na 669 425 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

WSK 175 1971r

Oglądano już 7144 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o WSK 175 »
  • Rocznik

    1971 r.

  • Właściciel

    Sebastian440

  • Kategoria

    Sportowe

  • Lokalizacja

    http://mr16bp.blogspot.com/

  • Pojemność

    174 cm3

  • Moc

    15 KM

  • Max. moment obrotowy

    17 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    Motocykl WSK-MR16BP model 72 jest pojazdem sportowym, popularno-rajdowym, przeznaczonym w zależności od przystosowania silnika do startów w rajdach szybkich lub obserwowanych, a także do szkolenia zawodników. WYPRODUKOWANA W LICZBIE 150 SZTUK W LATACH 1971-1972.

  • Tuning

    Charakterystyka silnika dobrana do specyfikacji zawodów.

  • Silnik

    Silnik- typu W-2R o pojemności skokowej 174 cm3 i charakterystyce dobranej do specyfikacji zawodów.
    Przeniesienie napędu ze skrzyni biegów na tylne koło- łańcuchem rolkowym 12,7 mm o 132 ogniwach
    Przełożenie miedzy skrzynią biegów a tylnym kołem- 59:15 = 3,93
    Przełożenie to można zmienić stosując zębatki o innej ilości zębów, przewidziane w wyposażeniu dodatkowym.
    Gaźnik- poziomy, dla rajdów szybkich- typu GM 26U3 o średnicy gardzieli 26 mm i typu GM24U3 o średnicy gardzieli 24 mm- dla rajdów obserwowanych (stosowany bardzo często przez zawodników gaźnik typu BING 53 o średnicy gardzieli 26 mm).

  • Zawieszenie

    Zawieszenie koła przedniego- na teleskopach z tłumieniem olejowym i skoku maksymalnym 160 mm, nogi nieruchome wykonane z rur ze stali stopowej, półki kute ze stopu aluminium.
    Zawieszenie koła tylnego- na wahaczu wleczonym i amortyzatorach typu Armstrong, o tłumieniu olejowym i skoku maksymalnym 90 mm.

  • Pamiętna podróż/przygoda

    http://mr16bp.blogspot.com/
    http://wueska.pl/

  • Perspektywy

    Motocykl pochodzi z 1971 roku i został wyprodukowany na zlecenie PZM przez WSK Świdnik. Model w zależności od źródła wyprodukowany w serii 100-150 sztuk. Sam motocykl jest młodszym bratem rajdowej WSK MR15, jednak dzięki silnikowi W2R o mocy 15 KM posiada znacznie lepsze osiągi.
    Jak to zwykle bywa w przypadku takich motocykli, stopień zdekoletowania był nie wysoły, a poprzedni właściciel pokazując motocykl na naszym forum www.wueska.pl zapowiadając szybką renowacje ograniczył się do pomalowania niektórych elementów czarnym sprejem mat... Po wstawieniu zdjęć przez właściciela na forum szybko za telefon, krótka rozmowa i po odbiorze motocykla przez znajomego z Wrocławia motocykl po 7 dniach był u mnie. Cena 700 zł jak za ten model to jak za friko więc nie zastanawiałem się, ani chwili. Raz się żyje, żałuje całe życie.

    Zamieszczam foto motocykla w dniu zakup oraz motocykla w stanie fabrycznym. W między czasie postaram się zamieszczać bogatą w foty relacje z moich prac, aby co nieco zostało dla potomnych i ciekawskich.

    WIĘCEJ INFORMACJI O MOIM MOTOCYKLU : http://mr16bp.blogspot.com/

  • Plusy i minusy pojazdu

    Plusy:
    Bardzo mała liczba zachowanych egzemplarzy. Około 20 sztuk w Polsce.

    Minusy:
    Stan.

  • Osiągnięcia

    Kupno.

  • Marzę o...

    Pełnej odbudowie.
    http://mr16bp.blogspot.com/
    http://wueska.pl/

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Romet Ogar 200
  • FSO Polonez Caro
  • Chrysler LeBaron
  • Romet 787
  • Własne Projekty Motorower
  • Opel Ascona

Co robią kierowcy na PJ