facebook
System PJ
to 129 373 pojazdów na 669 425 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

KTM 640 LC4 2003r

Oglądano już 7344 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o KTM 640 LC4 »
  • Rocznik

    2003 r.

  • Właściciel

    Rudy10292

  • Kategoria

    Sportowe

  • Pojemność

    625 cm3

  • Przysp. 0-100 km/h

    4.10 s

  • Opis

    Kupiłem go w lutym tego roku, na początku palił jak marzenie, później było niestety coraz gorzej. Oddałem go do serwisu KTM w Długołęce, tam pogrzebali w zaworach, głowice oddali do regeneracji, trwało to 3 miesiące. Po naprawie chodził idealnie. Gdy go odebrałem oczywiście zaczęła się jazda na gumie, z czasem szło coraz lepiej, powoli przechodziło to w prawdziwy stunt. Niestety aby móc tak jeździć do Kata należy lać olej na max stan albo nawet ponad stan, ja tego do końca nie dopilnowałem i zaczął mi stukać wał. Nieopłacalny był remont ponieważ znalazłem kompletny silnik za jedyne 500€.

  • Tuning

    Poprzedni właściciel nic o tym nie mówił ale okazało się że w moim Kacie została wprowadzona taka sama przeróbka jak w tym suzuki DRZ: http://www.youtube.com/watch?v=VtKWbs0N5lo&feature=PlayList&p=82D4BE801CDEA928&playnext=1&playnext_from=PL&index=9

    Po tej modernizacji moto dostaje więcej powietrza do gaźnika, a przez skruconą iglice więcej paliwa, no i wiadomo należy pobawić się z dyszami.

    Po podliczeniu = MOC +++++

  • Silnik

    Silnik 1 Cylinder, 4T
    Pojemność (ccm) 625
    Średnica x skok tłoka (mm) 101 / 78
    Stopień sprężania 11.7:1
    Rozruch Rozrusznik elektryczny oraz nożny
    Skrzynia biegów 5-biegowa
    Gaźnik Mikuni BST 40
    Rozrząd 4 zawory / OHC
    System smarownia Smarowanie ciśnieniowe z 2 pompami oleju
    Przełożenie główne 31:79
    Przełożenie wtórne 16:42
    Chłodzenie Ciecz
    Sprzęgło Mokre, wielotarczowe, pompa sprzęgła
    Zapłon Kokusan DC-CDI

  • Zawieszenie

    Rama: pojedyncza, rozwidlająca się pod silnikiem, stalowa

    Zawieszenie najwyższej klasy White Power USD !!!!
    przednie: teleskopowe upside-down 48 mm, skok 265 mm, pełna regulacja

    tylne: wahacz aluminiowy, skok 310 mm, pełna regulacja

    Hamulec przedni: pojedynczy tarczowy 320 mm

    Hamulec tylny: pojedynczy, tarczowy, 220 mm

    Opony przód/ tył: 120/70-17 / 160/60-17

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Wszystkie

  • Perspektywy

    w okresie zimowym planuje polerkę osi, półek, itp.

  • Marzę o...

    Na nowy sezon planuje kupic CBR F4i, przerobic na streeta ( przegroda w misce olejowej, HB,stelaż, klatka, prosta kiera zębatka conajmniej 55z, itd...) no i zaczac prawdziwy stunt.

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Suzuki GSX 600F
  • Fiat 126
  • Piaggio Liberty 50
  • Peugeot Vivacity
  • Romet Ogar 900
  • Romet Komar

Co robią kierowcy na PJ