Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2003 r.
625 cm3
4.10 s
Kupiłem go w lutym tego roku, na początku palił jak marzenie, później było niestety coraz gorzej. Oddałem go do serwisu KTM w Długołęce, tam pogrzebali w zaworach, głowice oddali do regeneracji, trwało to 3 miesiące. Po naprawie chodził idealnie. Gdy go odebrałem oczywiście zaczęła się jazda na gumie, z czasem szło coraz lepiej, powoli przechodziło to w prawdziwy stunt. Niestety aby móc tak jeździć do Kata należy lać olej na max stan albo nawet ponad stan, ja tego do końca nie dopilnowałem i zaczął mi stukać wał. Nieopłacalny był remont ponieważ znalazłem kompletny silnik za jedyne 500€.
Poprzedni właściciel nic o tym nie mówił ale okazało się że w moim Kacie została wprowadzona taka sama przeróbka jak w tym suzuki DRZ: http://www.youtube.com/watch?v=VtKWbs0N5lo&feature=PlayList&p=82D4BE801CDEA928&playnext=1&playnext_from=PL&index=9
Po tej modernizacji moto dostaje więcej powietrza do gaźnika, a przez skruconą iglice więcej paliwa, no i wiadomo należy pobawić się z dyszami.
Po podliczeniu = MOC +++++
Silnik 1 Cylinder, 4T
Pojemność (ccm) 625
Średnica x skok tłoka (mm) 101 / 78
Stopień sprężania 11.7:1
Rozruch Rozrusznik elektryczny oraz nożny
Skrzynia biegów 5-biegowa
Gaźnik Mikuni BST 40
Rozrząd 4 zawory / OHC
System smarownia Smarowanie ciśnieniowe z 2 pompami oleju
Przełożenie główne 31:79
Przełożenie wtórne 16:42
Chłodzenie Ciecz
Sprzęgło Mokre, wielotarczowe, pompa sprzęgła
Zapłon Kokusan DC-CDI
Rama: pojedyncza, rozwidlająca się pod silnikiem, stalowa
Zawieszenie najwyższej klasy White Power USD !!!!
przednie: teleskopowe upside-down 48 mm, skok 265 mm, pełna regulacja
tylne: wahacz aluminiowy, skok 310 mm, pełna regulacja
Hamulec przedni: pojedynczy tarczowy 320 mm
Hamulec tylny: pojedynczy, tarczowy, 220 mm
Opony przód/ tył: 120/70-17 / 160/60-17
Wszystkie
w okresie zimowym planuje polerkę osi, półek, itp.
Na nowy sezon planuje kupic CBR F4i, przerobic na streeta ( przegroda w misce olejowej, HB,stelaż, klatka, prosta kiera zębatka conajmniej 55z, itd...) no i zaczac prawdziwy stunt.