facebook
System PJ
to 129 373 pojazdów na 669 425 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Romet Kadet 110 Automatic 1991r

Oglądano już 12990 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Romet Kadet 110 Automatic »
  • Rocznik

    1991 r.

  • Właściciel

    Matexx

  • Kategoria

    Sportowe

  • Lokalizacja

    Piotrków Trybunalski

  • Pojemność

    50 cm3

  • Moc

    8 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    Romet kadet 110 automatic. Kupiłem go ze względu na silnik 225 który posłuży mi na dawce części mojego pierwszego kadeta którym od czasu do czasu śmigam. Gdy go kupiłem miał on wsadzony silnik jawki 223 tamten był uszkodzony. Trochę nim pośmigałem (1000km)-pół roku aż w końcu rama pękła.Wyglądał jak zwykły kadet z silnikiem 223. Zacząłem go remontować. Aż wyszło taki jak jest na zdjęciach. Wszystko prawie sam wykonuje i wykonałem.

    ROK PRACY MILION PRZERÓBEK I
    JESZCZE WIECEJ KASY :(

    Wlewam tylko Castrol Power 1 Racing 2T

    Więcej zdjęć
    http://www.bikepics.com/members/matexx/90spider/

    http://www.bikepics.com/members/matexx/remont/

    Filmik:P
    http://www.youtube.com/watch?v=xaxD5H9P7ww

  • Tuning

    -Porządny spaw silnika
    -Porządny spaw ramy
    -Skrócone błotniki
    -Wahacz od ogara 200
    -Bak Mz etz 150
    -Amortyzatory tylne Mz etz 150
    -Stopka boczna
    -Owiewka
    -Lagi Honda mb 80 wraz z kierownicą
    -Tylni układ hamulcowy od Kawasaki zzr 1100
    -Tarcz hamulcowa tylna (nie pamiętam od czego)
    -Przedni układ kamulcowy od Hondy Mb80
    -Podnóżki sety suzuki rg
    -Stelaż pod zadupek od simzłoma
    -Tylna zębatka 51z a przednia 11z
    -Zadupek na podstawie (rs98) by Sibir 92
    -Akumulator 12V zapłon bateryjny
    -Opony slick Heidenau
    -Alufelgi Piaggio Liberty
    -Manetki wsk 3
    -Obrotomierz z fiata dużego (przerobiony)
    Aktualnie wykonuję
    -picowanie go podpinanie elektryki
    -sprawdzaniu hamulców:D (tył staje do góry)
    -siedzenie
    -pług
    -stacyjka od mz
    -deska rozdzielcza

  • Silnik

    223 Jawa
    -cylinder 50/4
    -wydech na 26,5mm
    reszta (na zdięciach)
    -Gaźnik Stylepro PHBG 21mm
    -zawór membranowy (aerox)Klocek jest bardzo porzędnie zrobiony nie ma mowy o zassaniu lewego powietrza.
    -Filtr stożkowy
    -wzmocnione sprzęgło
    -wzmocniona korba
    - wydech z rozszerzającym się kolankiem by garry1
    -odchudzona tulejka
    -Łożyska Fag C3 luz
    -Polerka komory korbowej i kanałów
    -Cewka butelkowa Polonez
    -przewód rover
    -świeca Ngk B7HS
    -simeringi Corteco

  • Zawieszenie

    -Przód Honda mb 80 bardzo wygodne
    - tył Mz etz 150 z regulacją twardości

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Każda:)

  • Perspektywy

    - Lakier

  • Plusy i minusy pojazdu

    +Bardzo dobre przyspieszenie
    +Simzłomy zostają w tyle
    +Od 7.000 rmp -zaczyna się jazda.
    + Bez problemu idzie na koło
    + każdy się za mną ogląda
    +Nie ma takiego drugiego
    -nie ma

  • Osiągnięcia

    zobaczy się

  • Marzę o...

    Bezawaryjnej jeździe...

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Mitsubishi Galant
  • Romet Komar
  • FSO Polonez Caro
  • Renault Megane
  • Fiat 131
  • Volkswagen Golf

Co robią kierowcy na PJ