Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1996 r.
Kurowice
80 cm3
16 KM
0.00 s
Yamaha dt lc 80 ccm z 1996 roku (ostarnie egzemplaze)
Moto składany od podstaw. Wszystko co było zurzyte zostalo wymienione na nowe..
Mogę śmiało powiedzieć że jest to jedna z ładniejszych dt lc 80 ccm w Polsce. Motorek robiłem pod siebie...
Nie wielkie modyfikacje..
- kompletny układ wydechowy GIANNELLI, ktory został zaadoptowany od Yamahy TZR 80, troche przerobiony pod dt. Wydech daje niesamowite osiągi..
- naklejki wedlug wlasnego pomyslu zostly zrobione na zamowienie (drugich takich nie ma)
- czerwone postojówki
- zostal usuniety bagaznik z tylnego blotnika..
- kierunkowskazy z bialymi kloszami
- napisy na oponach zostaly pomalowane korektorem..
- przednie i tylne zawieszenie lekko podniesione
- drobiazgi tj. zacisk, zbiorniczek plynu hamulcowego, lewa pokrywa silnika (magneta), pokrywa pompki oleju, stopka boczna itd zostaly pomalowane bialym lakierem
- kanapa obita czerwona skaja
- modul nieorginalny, seryjnie odblokowany.
- boczne plastiki zostały zmodyfikowane.
- chlapacz (przedłużenie tylnego błotnika) został zlikwidowany
- i jeszcze pare drobiazgów ;D
Silnik o pojemnosci 80 ccm chlodzony ciecza z 6 stopniowa skrzynia biegow, z modułem sterującym iskrą i sportowym układem wydechowym sprawia ze moto posiada 16km. Dobrze sobie radzi z tym nie wielkim enduro. Pozwala fajnie pojezdzic po lesie jak i malej zwirowni.
Bardzo ładnie wkręca się na postoju oraz dostaje bardzo odczuwalnego kopa przy około 9 tyś. obr.
Silnik skladany od podstaw, zostaly wymienione:
- kmpl. uszczelek silnika "motor power"
- lozyska na wale wysokoobrotowe - Japońskie
- kmpl. uszczelniaczy silnika "SFK"
- olej w skrzyni "MOTUL expert 10W40" - jest to najlepszy olej do skrzyni silnika 2T
- zostal zregenerowany wal korbowy
- nowe lozysko igielkowe walu
- zestaw tlokowy orginalny (nigdzie nie dostepny) nie żaden "for yamaha" kosztowal 150 zł
- cylinder po szlifie - obecna srednica 49,75 (3 szlif)
reszta nie byla ruszana poniewaz byla w bardzo dobrym stanie..
Zawieszenie:
- przod SHOWA "do Brasil" - podniesione o ok. 3 cm, troche za miekkie
- tyl rowniez SHOWA podniesiony o ok. 10 cm, z regulacja twardosci..
tył na maxa utwardzony.
Za dużo pisania.. wiele ich było.. :)
Ślizg przy 90km/h.. dobrze, że nic nie jechało z przeciwka..
Wywrotka w lesie na śniegu.. noga skręcona w dwóch miejscach..
120km/h na krzywej feldze..
FILMIKI:
http://www.youtube.com/watch?v=5r-ZQDM9Gt0
http://www.youtube.com/watch?v=A3KFl1-7o0s
http://www.youtube.com/watch?v=tQo4WBtfLak
http://www.youtube.com/watch?v=YYr893CQBl8
http://www.youtube.com/watch?v=gWWGEUMf0H8
http://www.youtube.com/watch?v=EzjWYByntMc
http://www.youtube.com/watch?v=DUWRXJUfwSo
http://www.youtube.com/watch?v=eQG6uQ-wz_4
http://www.youtube.com/watch?v=-qOyG9egP6A
http://www.youtube.com/watch?v=WcPP0SwFsdM
http://www.youtube.com/watch?v=t3ziWaVaKf8
http://www.youtube.com/watch?v=XWEtCixpyBs
http://www.youtube.com/watch?v=PIVIL3YSkbk
I to na tyle.. ;D
Motor SPRZEDANY!!!
Kto nie kupił niech żałuje!!!
Najpiękniejsza DT w POlsce będzie cieszyc oko nowego właściciela..
+ Ku*wa MOC!!! - jak na 80ccm
+ wygodny
+ duza dostepnosc czesci
+ tani w eksplatacji
+ jedyny w swoim rodzaju
- minusem jest to że DT ma same plusy :)
- doprowadzenie go do obecnego stanu :)
120 km/h na krzywej feldze i oponach terenowych... ogólnie zapierdalacz.. ;D
Troche na kole
Burn ;D
Nie powiem, bo się nie spełni..