Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2006 r.
Górno
125 cm3
15 KM
10 Nm
0.00 s
rok produkcji 2006. 12.23.06
moto kupione w 13.08.09
kupiłem ja od kumpla mojego taty,moto było sprowadzone z Niemiec w 2007.Niemcy sprzedali go ponieważ jakiś łebek się wyjebał na nim i rodzinka się wkurzyła i sprzedała w bardzo okazyjnej cenie a teraz ja ją odkupiłem :D
Od czasu gdy ją kupiłem wymieniłem
-olej 40zł
-sprzęgło 250zł+przekładka
-klocki hamulcowe przód i tył 180zł
Cbr jeszcze niebyła w idealnym stanie,denerwowała mnie pozdzierana kierownica więc trzeba było coś z tym zrobić kupiłem farbę metalic 20zł+lakier bezbarwny 20zł położyłem i ładnie to wygląda,prawie nieróżni się od oryginału. Chciałem jeszcze ją trochę upiększyć więc dałem parę dodatków od siebie a mianowicie nakleiłem paski na koła i wkleiłem siatkę we wloty. Czy mi to wyszło?? Nie wiem oceńcie sami...
Honda ma jeszcze parę minusów które trzeba zrobić za niewielkie pieniążki,otóż trzeba wyprostować tylną felgę-felga w wakacje została wymieniona na nową i polakierowana na czerwono,kupić żarówki do przodu-jedna żarówka została zastąpiona Exenon 8000k,a druga żarówka ala ksenon lodową,postojów ka jest koloru niebieskiego:)"tjuning musi być":) i parę żarówek do podświetlenia licznika-to tez zostało zastąpione białymi ledami. Muszę jeszcze kupić końcówki kierownicy i nowe manetki-manetki już zakupione żeby nabrała jakiegoś rasowego wyglądu.Mam w planach jeszcze tylko kupić naklejki na tylni ogon,gdyż jak wcześniej pisałem była mała wywrotka i ogon musiał być pomalowany,zeby było wiadomo nie prze zemnie:)
-opona przód 110/70/17
-opona tył 130/70/17
-kratki we wlotach w pługu
-czerwone felgi
-filtr pow K&N
-paski na kołach
-siatka we wlotach
-manetki cbr 125
-ksenon 8000k
-żarówka ala ksenon
-pokojówka niebieska
-podświetlenie zegarów
Typ silnika: Chłodzony cieczą, 1-cylindrowy, 4-suwowy, 2-zaworowy, SOHC
Pojemność: 124,7 cm³
Średnica x skok tłoka: 58 x 47,2 mm
Stopień sprężania: 11:1
Układ zasilania: 28 mm gaźnik typu VK
Max. moc: 9,7 kW/10000 min-1 (95/1/EC)
Max. moment obrotowy: 10,1 Nm/8000 min-1 (95/1/EC)
Układ zapłonowy: Kondensatorowy (typ CDI)
Rozrusznik: Elektryczny
Skrzynia biegów: 6-biegowa
trochę za miękkie:D
Zawieszenie przednie: 31-milimetrowy widelec teleskopowy, skok 109 mm
Zawieszenie tylne: Amortyzator typu Monoshock, skok 120 mm
-nowa tylna opona (bo juz sie troche spaliła:D)
-nakllejki oryginalne
SPRZEDAC!
+spalanie
+dźwięk
+prowadzenie
+pozycja kierowcy
+dynamiczny silnik
135km/h
sprzedana
Seat Leon 1.9 TDI