Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1971 r.
Sanok
125 cm3
8 KM
10 Nm
0.00 s
-zębatka 55z
-błotnik (tył kawasaki kx)
-wydech własnej roboty (piękny bas... taki od serca )
-siedzenie (własnej roboty)
-stelaż 12 o'clock bar
-lampa halogenowa
-przełączniki TOP GUN
*malowany aerografem
FABRYCZNY
przód wsk (fabryczny)
tył wsk (podwyższone)
każda jest szczególna =]
-zespawać psełdo klatke na silnik (nigdy nie wiadomo kiedy może sie przdać)
-przemalować przednie koło
plusy:
-niezawodny
-silny
-zrywny
-lekki
-teoretycznie bezawaryjny :)
minusy:
-wolny (max 70hm/h)
-niewyważony
Obroty silnika przy których przeciętna WSK by się rozleciała :D
(bez tuningu silnika)
Suzuki GsxR 750 k4
lub ewentualnie honda cbr 600 f4 przerobiona pod stunt