Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2009 r.
Władysławowo
750 cm3
158 KM
86 Nm
2.90 s
Jest to nowy model K9. Pierwszy mój motor japoński. Dużo nie musze pisać bo każdy wie co to potrafi 158 kucy daje ognia ładnego ;). Podobaja mi sie cykle map (A B C).
Ubiegłoroczna edycja modelu Suzuki GSX-R750 okazała się prawdziwym przebojem. Na zachodnioeuropejskich drogach Gixxery z roczników 2006 i 2007 zdecydowanie częściej widywane były na drogach z naklejką 750, niż 600. W Polsce model 750 znalazł przez dwa lata setki użytkowników, jako że poza 40. egzemplarzami sprzedanymi w oficjalnej sieci dealerskiej pod uwagę należy wziąć lawinę prywatnego importu spoza naszych granic. Skąd zatem taka popularność maszyny, która nie wpisuje się w żadne dzisiejsze sportowe, ani pojemnościowe klasy? Czy to tylko sentyment i magia serii GSX-R? Czy może 750-tka oferuje coś, czego nie potrafią zaproponować inni? Na te i inne pytania znajdziecie odpowiedzi w naszym teście najnowszej odsłony Gixxera 750
http://www.scigacz.pl/Suzuki,GSXR-750,2008,5874.html
Jak na razie to:
mocowanie tablicy
tankpad
craspady
stalowy oplot
filtr K&N
końówka megaphone
xenon 6000k
Bedzie:
-szyba puig
- nakładka
srad 158 koni
każda jedna jest !! a w szczególnosci ta pierwsza ;)
Plusy
- zapierdala ;D
Minus
-opona tylnia słaba Bridgestone ;/ zmieniłem na Michelin pilot power odrazu lepiej
Neutralny
-mogły by być niżej heble ale to już każdy może sam ustawić
Nowy rekord na Półwyspie Heslkim
294 km/h
to już wystarczy :) i tak ciężko wykorzystać całą moc.