Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1989 r.
rogoźno
51 cm3
5 KM
9 Nm
0.00 s
Motor kupiłem rok temu od dziadka(miał być dobry)niestety okazało się coś innego.Robiłem go 3 miesiące we własnym garażu.Wszystko zrobiłem tak jak chciałem.
Mechaniczny:
polerowane kanały dolotowy,wydechowy i płuczące
tytanowe dysze (robione przez znajomego)
utwardzana korba wału i łożyska igiełkowe
łożtska C3 na całym silniku
węglowy wkład tłumika(fajny dzwięk)
obrotomierz skalowany do 19000rpm(wkręciłem go do 11500rpm)
utwardzone zawieszenie
cylinder poszlifie na org. tłoku 38.28DDR i pierścieniach
Optyczny:
spoiler i przerobiony cały tył
carbonowe lusterka,tylnia lotka spoilera i tankpad
białe klosze lamp
polerka wszystkich aluminiowych elementów
reszta widać na zdjęciech:)
W pełni oryginalny oprócz tego co napisałem,mega dobrze wkręca sie na obroty,duża wytrzymałość
Przednie utwardzone i tuningowane na wyczynowych cardridzach
Tylnie od MZ
Było ich wiele...
Najlepsza to podróż do domu po zakupie
Kupno 2 crossa ktm 250 sx
Minusów nie ma żadnych
Plusy nie wiem które wymieniać tyle ich jest:)
85km/h bez problemu dalej nie sprawdzałem ale kiedys trzeba,mozna go porównać do dzisiejszych 50-tek,żaden chińczyk nie ma szans jak to mówi mój kolega
R1 po własnym full tuningu 1 już się spełniło mam crosika cr 125R (piekielna machina, potrafi zwalić z grzbietu)